MartinFelipe07 Skrevet 21. juni 2007 #1 Skrevet 21. juni 2007 Begynte med permisjon i februar. Har siden da blitt trukket mindre i skatt enn det jeg burde. Jeg tenkte "å så,deilig da! Blir det litt mere å gå på!" Men så ringte jeg dit idag for å sjekke om hvor mye jeg kom til å få nå, og plutselig nå begynte de å trekke like mye som det står på skattekortet!! Hvorfor i huleste trakk de mindre skatt i begynnelsen da?????? Betaler dere mye? Eller like mye som da dere jobbet?
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2007 #2 Skrevet 21. juni 2007 Betaler det samme som i jobb ja...men av 80 % lønn. Ikke værre enn at du bare betaler inn litt ekstra nå hvis ikke du kan spare litt hvis du mener du får restskatt.
jordbærsjokolade Skrevet 21. juni 2007 #3 Skrevet 21. juni 2007 De har vel gjort en feil og oppdaget at de trekker deg for lite. Det må jo være bedre å trekke nok i skatt, så du ikke får kjempe baksmell til neste år? Jeg vet ærlig talt ikke hvor mye de trekker jeg, har tabelltrekk så da trekker de jo ut i fra den avhengig av hvor mye jeg skal ha hver måned, har tabell 7100.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå