Gå til innhold

Hvor ofte spiser (ammer) deres 2-3 mnd gamle bebiser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her går det max 3 t, helst 2-2,5 t. På kvelden gjerne hver time. Syns det er så ofte jeg. Rekker jo nesten ikke sovne engang før hun våkner og er sulten igjen.

Hun sover veldig godt på natta da, kan det være derfor? At hun må kompensere på dagen. Går mellom 5 og 10 t mellom måltider da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt vanlig i den alderen! Begge mine har vært sånn. Nå er minstemann 5 mnd, og nå går det oftest 3 - 4 timer mellom. Litt oftere på ettermiddagen.

Skrevet

mini er 2mnd og her går det i ett..går sjeldent 3t utn mat..sjeldent det går 2 t uten at jeg er fremme med puppen..sliten ja..hvertfall med en 2åring hengende etter og er i trass alderen.

Skrevet

Ok. Det gikk ca 4 t på dagtid før nemlig, og når hun hadde en lang dupp på dagen, så kunne det gå 5 t.(Det er jo ganske lenge da) Men nå er det aldri mer enn 3 t på dagtid.

Har lite melk (tror jeg) på kvelden, men produksjonen øker jo ikke selv om hun spiser hver time. Andre triks da?

Skrevet

For å øke produksjonen? Du må bare legge henne til ofte. Drikk mye vann og få nok hvile. Er ikke sikkert du merker det selv om produksjonen øker.

Skrevet

gutten min spiser 6 ganger i døgnet. han er snart 2 mnd.

Skrevet

6 g ja. Holder på med måltid nr 4 for dagen allerede jeg....

Legge henne til oftere enn hver annen time, når hun bruker 30-45 min pr gang? Da får jeg jo ikke gjort noe annen da jo....hmmmm.

Skrevet

men jeg ammer ikke lengere. han tåler ikke melka mi, så han får spessial melk. spiser 120 ml 6 gang i døgnet. å bruker 10 min hver gang han spiser. men er ikke bestandig han sovner etterpå da. bare på natta. legger han kl 8 så vokner han kl 0100 å så spiser han til han sovner å sover til 0600 åsså spiser han igjen til han sovner, å sover helt til 10-11 tiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...