A4 Husmor.... Skrevet 21. juni 2007 #1 Skrevet 21. juni 2007 Ble litt nyskjerrig på sovevanene deres. Sover dere i samme seng,hvert deres rom eller på sofaen? Selv sover vi i samme seng
Gemini77 Skrevet 21. juni 2007 #4 Skrevet 21. juni 2007 Er det noen grunn til at man ikke skulle sove i samme seng? Mener du hvis den ene snorker for eks? Vel, vi sover i samme seng.. men jeg sovner på sofaen i ny og ned også - så det ene utelukker vel ikke det andre.. :-)
*bolla pinnsvin* Skrevet 21. juni 2007 #5 Skrevet 21. juni 2007 Kommer jo helt an på grunnen. Er det fordi den andre snorker veldig eller sover urolig, så er det en grei sak. Er det pga følelsesmessige ting, så er det vel et urovekkende tegn.
suseduse Skrevet 21. juni 2007 #7 Skrevet 21. juni 2007 vi sover i hver vår seng pga hans snorking.. han har operert en gang, me hjalp ikk estort, så må få en til... savner kjæresten min.. vi legger oss alltid sammen da
Gjest Skrevet 21. juni 2007 #8 Skrevet 21. juni 2007 Signerer denne, + at det hender at jeg sovner foran tv`en, men kryper til køys når jeg våkner...
Susan*lillegutt og mini* Skrevet 21. juni 2007 #9 Skrevet 21. juni 2007 sover i samme seng,men til tider sover en av oss på et annet rom,men kun pga mannen snorker noe vanvittig,og jeg sover lett, gleder meg til han får snorkeoperasjon.
A4 Husmor.... Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #10 Skrevet 21. juni 2007 Ja tenker på snorking ol. Jeg tenker på hvor man sover i 99% av tilfellene. Regner selvfølgelig ikke med når man pendler ol.
akt80 & Sara Emilie Skrevet 21. juni 2007 #11 Skrevet 21. juni 2007 sover på rommet til Sara for Sara har i det siste gått fra å sove is strekk 13 timer til å våkne flere ganger om natten bare for å reise seg opp eller legge seg i stillinger hun våkner av, og pappaen skal tidlig opp på jobb..
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 21. juni 2007 #12 Skrevet 21. juni 2007 Vi sover i samme seng, men sjeldent sammen.. Det pga han jobber natta, så vi sover bare sammen i helgene =)
Sassy. Skrevet 21. juni 2007 #13 Skrevet 21. juni 2007 He he..... Jeg har hatt 3 snorkeoperasjoner og er nå endelig snorkfri (så lenge jeg ikke er forkjølet). Var sammen med en fyr i nesten 5 år, men som sjelden ville overnatte hos meg....lurer meg på hvorfor.... :-D Men må si det,jeg snorket helt forferdelig, og det ble til slutt en helserisiko,og fikk store plager pga søvnmangel,migrene og div andre plager. Så nå har jeg rettet nese-skilleveggen,fjernet mandler,drøvel og deler av den bløte ganen :-) En lang og vondt prosess men verdt det. Men jeg og mannen sover i samme seng,har en av oss en dårlig dag,hender det at en av oss sover inne med vesla (skjer kanskje 1-2 ganger i året)
Gurine og gulla Skrevet 21. juni 2007 #15 Skrevet 21. juni 2007 Sover i samme seng, og legger oss samtidig..... synes det er kosligest
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå