Gå til innhold

Er det greit å sove på sofaen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble litt nyskjerrig på sovevanene deres.

Sover dere i samme seng,hvert deres rom eller på sofaen?

Selv sover vi i samme seng

Videoannonse
Annonse
Gjest Odyssey&Mikrovampyren
Skrevet

Vi sover i samme seng unntatt når en av oss sovner på sofaen sent om kvelden.

Skrevet

Til vanlig i samme seng, men det har hent at jeg har sovnet på sofaen. Da har kjæresten bare lagt ett pledd på meg i stedet for å vekke meg. Til vanlig sover vi i samme seng !

Skrevet

Helt greit å sove på sofaen eller eget rom av og til. Det skjer skjelden her, men har skjedd pga feks snorking i forbindelse med forkjølelse. Aldri sure miner over det heller.

Skrevet

Sover hver for oss. Gjort det i ca 2 år.. Klarer ikke sove sammen mer. Men vi har vel ikke akkurat det beste forholdet heller da...

Skrevet

Første halvåret-året med baby var det mye adskilt soving. Nå er vi atter tilbake i samme køye.

Men jeg tror ikke at forholdet vårt surnet av å sove hver for oss, når det pågikk. Heller var det en måte å få forholdet til å overleve, i en hverdag da manko på søvn og hvile var ekstremt dominerende.

Det er vel ikke hvordan man sover som definerer et forhold, men hva og hvordan man gjør ting når man er våken.

Skrevet

Til å begynne med, men jeg forflytter meg ofte til stua i løpet av natta. Han fiser så mye :-(

Skrevet

Det er ille når man ikke klarer å være Våken sammen, men når man ikke lenger klarer å SOVE sammen, Da er det på tide å gå hvert til sitt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...