afrodite79 Skrevet 21. juni 2007 #1 Skrevet 21. juni 2007 Vi skal til alcudia i starten av september, da er lille gutt 8 mnd. Hva er viktig å huske? Hva skal jeg ta med av apotek varer, mat osv...Noen linker til sider med tips? Hadde dere kjøpt en letter vogn å ta med? Har bestillt happy baby leil på princesa villa alcudia, noen som har vært der? Takk for tips og svar:)
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2007 #3 Skrevet 21. juni 2007 Aner ikke. Lurer litt selv på dette da vi kanskje skal til syden når hun er 8 mnd. Spør hs????
firemerkersmør Skrevet 21. juni 2007 #4 Skrevet 21. juni 2007 sjekk reisedebatten. Går så fint atte....
DiddiDaddi Skrevet 21. juni 2007 #5 Skrevet 21. juni 2007 Heisann! Vi var jo i Hellas i mai, da snuppa var 4 mnd som du vet. Blir jo kanskje litt samme ting dere skal ha med, med unntak av mat da. Hvis du vil kan jeg godt sende deg pakkelista mi (babyting) på mail eller på facebook? Vi kjøpte forresten en lettere trille og tok med.
DiddiDaddi Skrevet 21. juni 2007 #7 Skrevet 21. juni 2007 Det kan du godt ) Har du en mailadresse, så kan jeg sende over senere i kveld når snuppa har lagt seg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå