Gå til innhold

Ringte å snakket med FAME i dag !!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

i januar bestilte jeg time til bryllupsfotografering som skal være 28 juni 2008....dama som jeg snakket med fant meg ikke på den datoen så hun begynte å lete litt og fant meg den 30 JUNI i ÅR !!

er det mulig å booke meg inn 1 år før tiden herregud sa jeg til dama i telefon.heldigvis var det ledig time nesteår så hun booket meg inn riktig!

hun skal snakke med booking kontoret å ta hun som booket 1år før tiden håper hun får så hatten passer..

tenk om jeg ikke hadde ringt nå da så hadde fotografen stått å venta på oss den 30 juni !

skal bestille time til samtale sent på høsten eller tidlig til våren :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Odyssey&Mikrovampyren
Skrevet

1. Hvorfor ringte du i det hele tatt?

2. Hadde du ikke møtt opp 30nde jni i år hadde du fått en regning og da kunne du ha ringt og forklrt at de tok feil

Skjønner ikke hva du tar på vei for...?

Skrevet

Hadde hun bare fått regning kunne det vært vanskelig for henne å "bevise" at det var de som gjorde feil, og ikke hun!

Hun kunne risikert å måtte betale regningen likevell....

VAr det ikke du som lurte på om de har sluttet å ta utebilder?

Fikk du vite noe mer om det?

Skrevet

Jeg fikk høre i går at de har sluttet å ta utebilder, det var derfor jeg ringte Odyssey&Mikrovampyren !!

jeg ble jo ganske paff når de hadde booket meg 1 år før tiden da!

men det hadde vel ikke du blir kanskje?

så jeg er glad jeg snakket med de slik at de fikk retta opp feilen DE hadde gjort slik at jeg slapp å få REGNING!

Skrevet

ano`num *29.09.07*

jo det var meg som lurte på utefotografering :)

hun sa at de hadde slutta med det, men hun skrev det opp i parantes så vi får se hva som skjer den dagen..

FAME burde ha sendt en mail til alle som hadde booket inn time slik at man fikk sett om datoen var riktig!

regningen hadde ikke blitt på mere enn 1000,- men er sure penger forde :(

så jeg er glad jeg ringte i dag :))

Skrevet

Oj! Det var passe sløvt....bra du ringte og fikk ordet opp i det da!

Skrevet

Tusen kr er mye om en må betale det for ingenting ja.

Får du vite på forhand om dere får ønsket om å bli fotografert ute?

Skrevet

kanskje vi får greie på det når vi skal til samtale.hvis ikke så får vi bare ta det inne.....

ja det er jo mye penger hvis man ikke får noe igjen for det ja :(

Skrevet

RutIetutt*stormagapus*26.07.07

sløvt er forbokstaven til de som sitter på bookingen!

håper hun får så hatten passer.......og som noen her inne sier så måtte jeg kanskje betalt for den time også selv om det ikke var min skyld!

Skrevet

Åj så hissig.

Hvis du hadde fått regning kunne du jo bare ringt de og sagt at du ikke gifter deg før neste år.

Uansett så forstår jeg ikke hva du tar så voldsomt på vei for, det var jo bare tilfeldig at du ringte.

Herregud som dere har hormonene i sving her inne da..

Skrevet

det er liksom å lage storm i vannglass...

alle kan gjøre feil.. hahaha..

Skrevet

Hehe, skulle nesten tro det var du som satt på det kontoret og har gjort den feilen Odyssey.....

Klart det går ann å gjøre feil.

Men det å bomme med et helt år minus to dager da. Det er jo ikke engang samme dato jo!

Hadde det vært samme dato i det minste.

Skrevet

hehe ja det skulle nesten tro at Odyssey hadde gjort den feilen slik hun kommenterer denne tråden hehe

Skrevet

Odyssey&Mikrovampyren

jeg er ikke hissig !

men litt irritert over hva du svarer meg !

og nå overdriver du litt synes jeg.....tar ikke så voldsomt på vei i det hele tatt :)

skjønner egentlig ikke hvorfor du gadd å svare meg når du kommer med slike spydige kommentarer!

og hormonene mine har det veldig bra hehe....er iallefall ikke så hormonell som deg!

Skrevet

He-he nei jeg syns bare dere lager veldig storm i vannglass. Men det er ikke uvanlig det ;-)

Når du faktisk fikk ordnet det forstår jeg ikke hvorfor du sutrer over det her etterpå. "Håper hun fikk så hatten passet" - utrolig hva man kan tillate seg å ønske andre fordi de gjør feil..

Forøvrig jobber jeg ikke på fame, så den barnslige hersketeknikken kan dere bruke på noen andre, ja, f.eks FAME.

Skrevet

Altså hvorfor skulle du måtte betale for brudebilder når bryllupet ditt er neste år?

Skrevet

Odyssey har da helt rett her! Du kunne jo bare sagt når bryllupsdatoen var så hadde hvem som helst fatta at de hadde booket feil.

Skjønner heller ikke hvorfor HI er så hissig.

Skrevet

Helt enig, virkelig ikke noe å ta så på vei for...

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

"tenk om jeg ikke hadde ringt nå da så hadde fotografen stått å venta på oss den 30 juni !" Ja, da hadde han eller hun stått der og venta og ikke skjønt hvor det blei av brudeparet...du hadde fått en regning som du selvsagt ikke hadde betalt, for du har vel gode bevis for at du gifter deg i 08 og ikke nå. Hva er problemet, og hvorfor kommentere så krast til Odyssey når hun spør et helt enkelt spørsmål?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...