Gå til innhold

Hvilket merke allergitabletter bruker du??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har prøvd flere.. Zyrtec: Ble skikkelig dårlig av dem, Aerius: Ingen virkning, og Clarityn: Funker kjempebra.. Er allergisk mot husdyr, husstøv og pollen..

Hva bruker du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Cetrizin, det samme som Zyrtech.

Tar dem hver dag, siden jeg også er allergisk mot støv, og noen dyr. (kommer an på pelsen)

Har også nesespray, Flutide Nasal. Funker, men tar et par dager før virkningen er der.

Når jeg var preggis brukte jeg Polaramin, TRØTT! hehe... =)

Skrevet

Jeg har også brukt flutide før, og den fungerte helt greit. Har fått resept på rhinocort nå, vet ikke hvordan den er siden jeg ikke har hentet den enda.. Men ble veldig sår i nesa av flutide jeg da.. Har fått ny fastlege sjø, og hun har forandra alle allergimedisinene mine som jeg var fornøyde med fra før.. Og nå hadde hun skrevet ut aerius,men dem virker jo ikke, så skal hente ny i morgen og da ønske jeg meg calrityn igjen.. Tok ingenting da jeg gikk gravid eller ammet..Men nå er jeg ferdig med alt det, så da er det vel bare å trøkke i seg.. Skal bli godt å få noe mot pollen iallefall.. Snufser å snufser.. hehe

Skrevet

Jeg brukte Rhinicort før, og ble kjempe sår :/

Mener også det står på den at du ikke skal bruke den om du har sår i nesa fra før av, da den gjør at såret ikke gror.

Jeg fikk hvertfall masse sår av den :(

Derfor har jeg Flutide nå, man kan hende du tåler den andre bedre da =)

Skrevet

Vanligvis Aerus - men ikke nå når jeg er gravid....da bruker jeg Poleramin. Begge deler tar allergien bra, men blir supertrøtt av Poleraminen:o( Bruker i tillegg Rhinocort nesespray - funker veldig bra. Har blitt bedre av allergien etter at jeg fikk barn virker det som...og etter noen omganger med akupunktur:o)

Skrevet

jeg bruker zyrtech, tåler ikke cetrizin..

er allergisk mot pollen nå, men når jeg var mindre tålte jeg nesten ingenting, og brukte det da og, brukt de i 20 år..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...