Gå til innhold

Hvor lenge etter diare/løs mage begynte deres fødsel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til dere som har født før naturligvis :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

med første mann hadde jeg diare på kvelden og natt til 3 juli..han kom 20.09 3 juli, så blir dagen før og samme dag me løs mage:O)

Skrevet

Ingen andre som har hatt dette sjarmerende tegnet på fødsel?

Skrevet

Jeg fikk diare rett etter at riene startet denne gangen, og gutten var ute ca 5 timer etterpå.

Skrevet

Hihi jeg er jo i grunn dum som spør om det her da, for da får jeg jo mer tro på at det skjer noe snart, men blir helt sikkert skuffa igjen :P

Skrevet

Vet hvordan det er, men er jo litt artig å finne mange grunner til at nå må det skje noe snart!! :-) Tror nok de fleste gravide er slik, leter etter tegn på at fødselen skal starte. Må ikke bli altfor skuffet om ikke det skjer noe med en gang da!! Lykke til!! :-)

Skrevet

Kan ikke huske at jeg hadde diare eller løs mage, visste ikke at det var et tegn engang! :/ jaja, er jo greit å få tømt seg litt da! :) Jeg fikk klyster(er det ikke det det heter da) sist og det var jeg veldig glad for, for det gjorde vondt å tenke på å gå på do engang i de første dagene....

Skrevet

Ettermiddagn/kvelden før. Visste ikke om det da, men da jeg spurte på klyster på sykehuset, sa de at det var unødvenig etter at de hadde spurt om jeg hadde hatt løs mave i det siste... Løs mave var liksom en av måtene kroppen forbereder seg til fødsel på.

Kan bli din tur snart da, regner med du har løs mage siden du spør:o)

Lykke til

Skrevet

Jepp har det :)

våknet av at jeg måtte veldig på do!

Skrevet

har hatt det i maaaange uker men ingen beibi her i gården =(

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Jeg fikk vondt i magen kvelden før, men det var etter at jeg hadde spist masse så vet ikke helt om det hadde noen sammenheng!:P

Skrevet

Dette var litt moro å lese da. Jeg har hatt løs mage, og flydd på do flere ganger om dagen siden søndag..... Bruker ellers å gå flere dager mellom dobesøkene hos meg. Kanskje det skjer noe snart da... hihihi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...