Jule1982 Skrevet 21. juni 2007 #1 Skrevet 21. juni 2007 Er noen her fra Ålesund eller omegn??? Eller noen her som har født eller skal har fødsel på Ålesund sjukehus? Er glad for svar!!! Klem
Jule1982 Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. juni 2007 Har du lyst for å tar kontakt med meg? Jeg er 24 år, er 18 uker på vei nå og jeg kommer opprinnelig fra Tyskland. Jeg bor i Giske kommune. Desverre min norsk er ikke så bra, men jeg prøver ivrig, hihi :-) Hvor bor du? Klem
Gjest Skrevet 21. juni 2007 #5 Skrevet 21. juni 2007 jeg er opprinnelig fra ålesund, men har bodd i australia de siste 2 mnd:)
Neetamor-mednyspire Skrevet 21. juni 2007 #6 Skrevet 21. juni 2007 er opprinnelig fra ålesund, men bor like utenfor trondheim.. men er i ålesund i sommer og kommer hjem får å føde:) venter barn nummer 2.. så har født på ålesund sykehus en gang før..
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2007 #7 Skrevet 21. juni 2007 Er fra traktene der oppe, men bor på Østlandet. Min første fødte fikk jeg i Ålesund. Jeg dro hjem for å føde. Det er lenge siden, 17 år, så jeg tror nok at rutinene er litt annerledes nå. Men jeg har bare positivt å si om opplevelsene der. Den tiden så var barna mer på fellesrom enn inne hos mor. Jeg husket ofte når jeg skulle hente gutten min, så fant jeg han ikke, for barnepleierene satt ofte koste med barna. Passet på at de hadde det bra og tok seg så bra av de. Og skal føde igjen nå til høsten, dessverre ikke hjemme, men må være her nede pga av barna skole og familie. Lykke til.
Neetamor-mednyspire Skrevet 21. juni 2007 #8 Skrevet 21. juni 2007 min opplevelse ved sykehuset i ålesund var både og.. men denne gangen vet jeg hva jeg vil.. litt mer enn jeg ville da jeg var 17.. så bare å si ifra-å da blir det så bra=) veldig hyggelige folk som arbeider der og passer godt på deg å barnet=)
Vinterbebis:) Skrevet 21. juni 2007 #9 Skrevet 21. juni 2007 Jeg bor i Ålesund, men kommer fra ei av bygdende utafor. Har termin i i oktober og skal føde ved sykehuset her i Ålesund... Min førstefødte:)
Sissy-mams Skrevet 21. juni 2007 #10 Skrevet 21. juni 2007 Jeg bor på Ytre Søre. Skal føde i Volda for 3. gang. Kan anbefales!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå