Anonym bruker Skrevet 21. juni 2007 #1 Skrevet 21. juni 2007 Jenta til sambo og jeg fikk en turbulent start, men nå har alt vært fryd og gammen. Helt til nå. Hun tør ikke være med meg alene, se på meg osv.. Det viser seg at det er moren som sverter meg, og alt vi har bygget opp raser sammen foran meg. Hva gjør vi nå?? Vi har vanlig samværsordning... Sambo er ikke så flink med barn, og han sier at alt ble mye bedre når vi fikk et bra forhold, mht oppdragelse og jenteting generelt. Men er redd at nå går alt i en helt gal retning.. Hvordan angriper vi det, når mor ikke samarbeider i hele tatt? H.M
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2007 #2 Skrevet 21. juni 2007 Dessverre er dette en historie som går igjen. Mange unger som opplever at moren sabboterer deres forhold til stemor. Dessverre er det altfor mange mødre, som er redde for at barna skal knytte bånd til stemødrene og se på den familien som deres familie. Dette går spesielt igjen når moren er alenemor. Når hun selv er gift på ny, og har dannet egen familie klarer hun oftere å gi slipp på denne sjalusien.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå