Gå til innhold

Hva syns dere om Britax toway Elite setet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å kjøpe det til jenta på 7 mnd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det til eldstemann og liker det veldig godt!

Skrevet

Jeg synes ikke det er optimalt til en så liten baby... Det har bare to reguleringsmuligheter, og for å sette det i hvilestilling må du ta ut ungen og sette setet inn på nytt... Setet er genialt til litt større barn synes jeg, men til en baby ville jeg valgt f.eks. Brio Zento, Akta Graco Cosmic Comfort, Akta Graco Duologic, HTS, Britax Secura eller Maxi Cosi Mobi...

Skrevet

Hvorfor er det ikke optimalt mener du? Har sett det er så mange som er fornøyd her. Men, nå vet ikke jeg hvor gamle ungene er da.

Altså, setet vi skal kjøpe nå, skal hun ha til hun blir 3-4 år så hun blir jo større. Men, jeg burde ikke velge det altså?

Skrevet

jeg synes det er supert =)

Kjøpte det da elldsten var 8-9 mnd og han bruker det enda, 4 år. det passer bra i begge bilene våres. Og siden det ikke er støtteben på det så tar det ikke lagringsplass ved nede ved fotenden.

Skrevet

og selv om det har vært nedspydd, kjempelett å rengjøre. Trekketr i vaskemaskin og så bare spyle skjelettsete

Skrevet

JEG synes ikke det er helt optimalt pga det er tungvint å regulere, og hvilestillingen kunne absolutt vært bedre til en så liten kropp..! Har dette setet selv til storebror på 3,5 år, og har hatt lillesnuppa (som nå er 12 mnd) oppi det noen ganger, og hun har sittet helt greit, men som sagt synes jeg ikke hvilestillingen er god nok til en baby..! Men det er jo smak og behag, jeg ville tatt med bilen og ungen til butikken og prøvd setet i bilen din, så ser du jo selv hvordan hun sitter i det :-)

Skrevet

Syns du han sitter bra i det da?

Skrevet

Har noen lyst til å svare meg på hva dette setet koster? Jeg tenkte å kjøpe det til min gutt på 10 mnd. Sitter det got i bilen? Er det såpass lett at det kan bæres med på buss o.l? Jeg kjører ikke bil sjøl, men er avhengig av å kunne frakte med meg setet dersom jeg skal bort innimellom:)

Skrevet

Silje&Leo - det er som regel på tilbud et eller annet sted helt ned mot 1500,-, nå mener jeg det er på 1899,- de fleste stedet... Det kan bæres med seg ja, er veldig lett å montere i bilen, selv med forankringsselene, og er et kjempegodt sete som ekstrasete ja..!

Skrevet

Vi betalte vel ca 1500,- da vi kjøpte det for 1,5 år siden. Går alltid an å prøve å prute litt hvis de ikke har tilbud!

Skrevet

Ja, da han var liten så lå han i det bakoverlent. Ulempen med setet er at siden, det ikke bruker fotstøtter så bruker det fremsete som støtte. Så du må være sikker på at det passer i din bil, og så anbefaller jeg at det monteres bak passasjersetet hvis det er flere som kjører bilen, siden du ikke kan regulere på fremsete etter montering.

For oss passet dette setet supert, og som sagt så passet det både i BMW og i VW våres.

Ps vi kjøpte våres for 4 år siden, så det kan jo hende at noen avn opplysningene mine er utdaterte =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...