selfangerkjerringa Skrevet 21. juni 2007 #1 Skrevet 21. juni 2007 Heisann! Vet det var noen som fulgte spent med igår Og gjett hva jeg fant idag, innerst, nederst i klesskapet mitt på soverommet, da jeg lette etter ei t-skjorte til å gjøre hagearbeid i? DEN HVITE AMME-BH'N! Den lå i hylla under der det er en hvit oppbevaringsboks i plast fra ikea (bingo, cat.68), og oppå skapet har jeg en haug med sko, noen pakka inn (bingo, cat.68+sjaman). Jeg hadde lett gjennom den bunken med klær igår - uten å finne noen bh... så jeg skvatt brukbart da den plutselig lå der gitt! Det litt fiffige med alle hintene deres fra igår, er at det er mange detaljer dere ikke har kunnet vite, som stemte: - Jeg vant en hvit bh på kontoret igår - brudeundertøyet mitt... I kjelleren har vi to rom med tregolv, det ene brukes som kontor. På skilleveggen mellom rommene står en oljeovn. I begge rommene fins det innpakkede sko - de som er for små til eldstejenta. På begge rommene er det blomster i sterke farger - i flere varianter. Kontor-delen ligger tvers over gangen for vaskerommet. Og i rommet rett over kontoret (ytterdelen av stua) står noen av lekene til ungene - et dukkehus og ei gåvogn. Til cat.68 og sjaman: Tusen takk for at dere hjalp meg igår, setter stor pris på at dere orka bruke energien på meg Til 2 på jorden og 1 i himmelen, Mi tesero *220307*, En_av_hver: Takk for at dere stakk hodene innom og lurte på hvordan det gikk med meg
Darth Vader Skrevet 21. juni 2007 #3 Skrevet 21. juni 2007 Jeg har stor tro på cat.68. sjaman har jeg ikke "prøvd", om det går an å si det sånn, hehehe. Bra at du fant det du lette etter :-)
selfangerkjerringa Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 21. juni 2007 ps: den sorte er fortsatt ikke funnet, jeg har ikke gitt opp håpet om at den befinner seg på kontoret Vi opplever til stadighet ting som forsvinner og dukker opp igjen i dette huset, er nesten blitt vant til det nå.
Cat.68 Skrevet 21. juni 2007 #5 Skrevet 21. juni 2007 Så flott at du fant de til sist.;o)) mange klemmer til deg.
selfangerkjerringa Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 21. juni 2007 Fortsatt bare den ene som er funnet... hehe... men det var enormt godt å få på seg den bh'n idag ja! Det var både ubehaglig og direkte smertefullt å gå rundt i en alt for trang DD-cup i hele går :/ Har blitt skikkelig øm i den ene brystvorta, vondt når Knøttemor suger.
En_av_hver Skrevet 21. juni 2007 #7 Skrevet 21. juni 2007 Å, nå ble jeg veldig glad på dine vegne. Måtte til og med fortelle mannen min det i går kveld da han kom hjem hi, hi. Han lo litt av mine evner til innlevelse......tjihi:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå