Gå til innhold

Gruer meg til i morgen... Starter i nattevaktsstilling :S

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde opplæring for snart 4 uker siden. Det viste seg at de hadde surra med når jeg skulle begynne. Fikk beskjed om 1. juni, men så ble det ikke før i morgen. Så nå er det sååå lenge siden jeg hadde opplæring føler jeg.... Har vært kjempeheldig da, for jeg har fått lønn alle de vaktene jeg gikk glipp av, fordi de hadde rota!

Skal være alene sykepleier på 20 pasienter!. Har med meg en hjelpepleier. Er et datasystem som er helt nytt for meg der. Fikk litt opplæring i det i går, men det var mye å huske... Også er det ren nattevaktsstilling. Kjekt mht at jeg får mer tid til barnet, men jeg vet ikke hvordan jeg takler 4 netter etter hverandre.

Gruer meg... Men det går vel bra- èn gang må man jo begynne... :S

Bare et lite hjertesukk fra meg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer til å gå kjempebra :-) Tar bare litt tid å komme inn i ting og rutiner.

Skrevet

Det går nok kjempe bra skal du se =)

Er det en hj.pl som er fast, så vet sikkert h*n hva som skal gjøres.. Og h*n har jo opplæring i datasystemet h*n også =)

Lykke til =)

Skrevet

Heissann!

Går som oftest mye bedre enn vi frykter ;O) Regner med at hjelpepleieren som går vakten med deg er godt kjent siden du er ny. I forhold til datasystem er det vel sikkert helt i orden om du fører den skriftlig på papir dersom dataen går litt i stå. Dette kan jo scannes inn i etterkant. Hva heter datasystemet forresten?

Ikke ha for høye krav til deg selv, du er jo ikke alene om å vite at dette er din første vakt som ansvarlig nattevakt. Dette vet jo avdelingen også...

Masse lykke til!

Skrevet

Tusen takk, dere! Dere er så gode :-) *sukk* Joda, hjelpepleieren er godt kjent, men da jeg gikk opplæring, virket det som at han var en type som jobbet mest for seg selv på en måte...

Datasystemet heter "Gerica". Er vant med "Dips", men dette er helt annerledes.. Får gjøre så godt jeg kan. Jeg har det med å sette litt høye krav til meg selv :S

Skrevet

Åssen gikk det?

Skrevet

Bare som en liten trøst så er gerica kjempeenkelt å komme inn i! Dette kommer til å gå strålende!

:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...