Gjest Skrevet 21. juni 2007 #1 Skrevet 21. juni 2007 Fint der? Tror svigermor kommer til å bestille tur til meg og samboer der, vet hun er kjempe fan av Bulgaria hehe...
3 blå Skrevet 21. juni 2007 #2 Skrevet 21. juni 2007 Jeg har vært i Golden Sands for noen år siden, og det var helt greit. Det er nok ikke en plass jeg kommer til å reise tilbake til med det første... Jeg er kjempeforelska i Hellas nemlig Men det er mye billigere der enn i Hellas da... Synes lufta var skikkelig klam og ekkel til tider, nesten litt for varmt for min del. Det er jo såklart varmt i Hellas også, men ikke den samme luftfuktigheten. I tillegg var vi ikke fornøyd med maten, ble dårlig i magen, og det eneste vi kunne spise var pizza i to hele uker... Vel, kanskje jeg ikke er rette til å skryte Bulgaria opp i skyene, siden jeg er skikkelig Hellas-jente Hvite kalkhus med blå lister er min favoritt :)
Gjest Skrevet 21. juni 2007 #3 Skrevet 21. juni 2007 Jaaaaaaaaaa, for jeg vil tilbake til Kreta skjønner du! Så begynte svigermor med at "kna ikke du reise på en ny plass som er ny både for deg & samboe" blabla.... hehe... Siden det er hun som betaler så skal vel ikke jeg gjøre meg vanskelig men..... Vil til Kreta, likte meg såååå godt der!
Silker Skrevet 21. juni 2007 #4 Skrevet 21. juni 2007 Jeg har vært to ganger i Albena, en stille og kjempekoselig badeby! Helt fantastisk koselig og kritthvit nydelig strand. Bilfri handlegate og masse resturanter langs strandpromenaden. Og BILLIG shopping
Gjest Skrevet 21. juni 2007 #5 Skrevet 21. juni 2007 hehehe, ja er vel det som står høyest i svigermors hodet tror jeg "er sååå billig å shoppe der, shoppe shoppe shoppe shoppeeee!!!" hehehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå