Gå til innhold

Noen som har vært i Bulgaria?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fint der?

Tror svigermor kommer til å bestille tur til meg og samboer der, vet hun er kjempe fan av Bulgaria :P hehe...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært i Golden Sands for noen år siden, og det var helt greit. Det er nok ikke en plass jeg kommer til å reise tilbake til med det første... Jeg er kjempeforelska i Hellas nemlig :)

Men det er mye billigere der enn i Hellas da...

Synes lufta var skikkelig klam og ekkel til tider, nesten litt for varmt for min del. Det er jo såklart varmt i Hellas også, men ikke den samme luftfuktigheten.

I tillegg var vi ikke fornøyd med maten, ble dårlig i magen, og det eneste vi kunne spise var pizza i to hele uker... Vel, kanskje jeg ikke er rette til å skryte Bulgaria opp i skyene, siden jeg er skikkelig Hellas-jente ;) Hvite kalkhus med blå lister er min favoritt :) :)

Skrevet

Jaaaaaaaaaa, for jeg vil tilbake til Kreta skjønner du!

Så begynte svigermor med at "kna ikke du reise på en ny plass som er ny både for deg & samboe" blabla.... hehe... Siden det er hun som betaler så skal vel ikke jeg gjøre meg vanskelig men.....

Vil til Kreta, likte meg såååå godt der!

Skrevet

Jeg har vært to ganger i Albena, en stille og kjempekoselig badeby! Helt fantastisk koselig og kritthvit nydelig strand. Bilfri handlegate og masse resturanter langs strandpromenaden. Og BILLIG shopping :)

Skrevet

hehehe, ja er vel det som står høyest i svigermors hodet tror jeg :P

"er sååå billig å shoppe der, shoppe shoppe shoppe shoppeeee!!!" hehehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...