* 5 om dagen * Skrevet 21. juni 2007 #1 Skrevet 21. juni 2007 er litt spent, for jeg har ikke noen spesielle ønsker, bare å bli kvitt det lange....hehe.... så får bare håpe jeg ikke blir seende ut som en kråke...hehe... mannen min gruer seg i dag, for jeg har alltid hatt langt hår. Det gror jo ut igjen, trøster han seg med....hehe....
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 21. juni 2007 #2 Skrevet 21. juni 2007 Det er utrolig deilig =) Jeg angrer alltid etter noen uker jeg da, for da vil jeg ha langt Og når det endelig blir langt, så er jeg lei og vil ha kort.. Osv osv =)
Gjest otilie79;) Skrevet 21. juni 2007 #3 Skrevet 21. juni 2007 Masse lykke til da:) Har selv klippa meg fra langt til "bob" for etpar mnd siden. Var så deilig å slippe det lange håret. Nå vurdererr jeg å farge det mørkt.... skal til frisøren om ei uke *gleder meg*
A4 Husmor.... Skrevet 21. juni 2007 #4 Skrevet 21. juni 2007 Jeg gjorde det samme for en mnd. siden og har ikke angret. Klippet en bobb som frisøren mente jeg ville passe. Det viktigste er at du velger en flink frisør og stoler på h*n.
* 5 om dagen * Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 21. juni 2007 ja, nå har jeg fått nok av det lange.Rett før jeg klippet meg selv, og da er det best å få en som kan det....holder på å klikke jeg....hehe... og etter 5 fødsler, så har jeg fått masse krøller... så kl 11 sitter jeg i stolen...endelig...
*Rutletutt* Skrevet 21. juni 2007 #6 Skrevet 21. juni 2007 Tøff du! Har alltid hatt litt lyst til å prøve noe helt nytt og å klippe meg kort...men blir aldri til. Har alltid hatt langt hår, og klarer ikke se for meg selv med kort hår. Lykke til i dag da, du blir sikkert kjempetøff - er jo SÅ mange stilige korte frisyrer:o)
Gjest otilie79;) Skrevet 21. juni 2007 #7 Skrevet 21. juni 2007 Savner litt det lange håret, men har tenkt litt på å bestille sånn klip on fra saras.no. Må bare finne ut hvilken farge først. Litt kjipt at det ikke er forhandlere her jeg bor:/
* 5 om dagen * Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 21. juni 2007 tusen takk dere....skal feire bryllupsdag i morgen, sammen med mannen min, så får kanskje høre rykter om at han har finne seg ny dame....hehe.... stikker nå jeg, har 1000 sommerfugler i magen.....
Gjest Skrevet 21. juni 2007 #9 Skrevet 21. juni 2007 Lykketil...fortell hvordan du føler deg da og om du ble fornøyd.....:-)
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 21. juni 2007 #10 Skrevet 21. juni 2007 åh..lykke til..alltid hatt langt hår jeg også, og sambo får anfall når jeg fabler om å klippe meg kort..så det forblir en fantasi hos meg. Dessuten så er jeg litt redd for at jeg ikke skal kle det:-) hehe
A4 Husmor.... Skrevet 21. juni 2007 #11 Skrevet 21. juni 2007 Et tips: kjøp rettetang, den har blitt min beste venn nå
* 5 om dagen * Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #12 Skrevet 21. juni 2007 takk for tips, men jeg har rettetang, men får ikke så bruk for den nå...hehe.... ble kort,men hadde sett for meg at det hadde blitt kortere..... men gud så deilig, og er veldig fornøyd.....slippe håret i nakken.....tipper gubben er spent når han kommer hjem.....hehe...
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 21. juni 2007 #14 Skrevet 21. juni 2007 Du blei sikkert fin.. Jeg gjorde det samme i går jeg.. Hadde ikke veldig langt hår, men mye lenger enn det jeg ha i går... Blei kjempe fornøyd, og så deilig med kort hår..
* 5 om dagen * Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #15 Skrevet 21. juni 2007 har ikke før og etter bilde...hehe...heldighvis.... tror ikke jeg kommer til å angre...selv om det er kort, kan jeg forandre på den, hvis jeg skal ut og sånn....
Gjest Skrevet 21. juni 2007 #16 Skrevet 21. juni 2007 Oi! Du er jammen tøff! Klippet meg kort en gang da jeg var 13, i en alldeles grusom frisyre (som var sååå fin på venninna mi) og farget det blåsvart! Gjett om jeg hylte dagen etter da jeg så meg i speilet! Nå er håret til korsryggen og fantaserer av og til om å klippe det, men tenker tilbake igjen og finner ut at jeg ikke vil oppleve det igjen...;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå