Gå til innhold

ang vekt og sånn...


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg bekymrer meg fint lite for vekten og hvor mye jeg går opp egentlig.

jeg har frem til nå lagt på¨meg godt over 20kg, og trives faktisk med dette...

 

men på en uke nå, så har jeg gått opp 3kg...

er det mye til bare en uke å være?

er litt bekymret for vann i kroppen, da vi i flere generesjoner bakover har det med å få svangerskapsforgiftning...så har fått streng beskjed om å være litt forsiktig med vekt og vann...

 

uansett..

er 3kg på 1uke bekymringsverdig mye?

er 32+2 forresten=D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det høres ut som om du har gått opp mye.. Jeg ville selv ha vært litt bekymret, men mulig at du har mye vann i kroppen? Hva sier legen/jordmor til vektøkningen din? Vi har jo veldig forskjellige kropper i utgangspunktet også da. Ei venninne av meg som var veldig tynn og spinkel da hun ble gravid gikk opp over 20 kg i vekt, men det tror jeg var nødvendig for kroppen hennes. Jeg er nå 29 uker på vei og har lagt på meg 12 kg. Jeg synes selv at det er mye, og lurer fælt på utviklingen fremover.. Jeg veide 67 kg da jeg ble gtavid. Har en sønn på tre år som veide ca 4400 g da han ble født. Min største bekymring er å få et barn som er enda større enn han var. Fødselen gikk normalt med han, men jeg har begynt å tenke mye på dette med revning. Det tenkte jeg overhodet ikke på første gang. Ellers synes jeg det er bra at du klarer å ha et avslappet forhold til vektøkningen din!

Skrevet

Jeg har også gått opp 4 kilo i løpet av en uke. Prøver å skjerpe meg skikkelig nå. HVis det blir litt for mye spising og litt for mye stillesitting, da går jeg opp kjempefort. Veldig kjedelig!

Skrevet

jeg er og ytterst tynn. er derfor jeg er så glad for å gå opp så mye også.. er mest bare vann. men håper jo at mye av det blir værende etter fødsel, så jeg kan få en normal kropp og ikke se helt sykt ut=P

 

er mest pga svangersapsfrogiftning jeg er bekymret for brå vekt økning.

 

jordmor synes det er bra jeg har lagt på meg såpass for hu og synes jeg trengte det. men alt vannet osm er kommet siste uken, vet jeg ikke om hu vil like.

fikk 1-2på ødem sist uke da jeg var til kontroll, så blir spennende å se hva hu sier neste uke da jeg skal tilbake=D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...