dumme mamma Skrevet 21. juni 2007 #1 Skrevet 21. juni 2007 Kristel Lone Barbra Indiana Gardia Mina Hanna Bjørne Bernt Lars Jens Thiman Niels
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 21. juni 2007 #2 Skrevet 21. juni 2007 Synes Mina og Lars var finest =)
Milletrille Skrevet 21. juni 2007 #3 Skrevet 21. juni 2007 hmm...her var det mye rart etter min smak. Likte Hanna og Mina best på jentesiden, de andre var litt fremmede, Lars og Jens på guttesiden. si meg, er du dansk?
Attekattenoa Skrevet 21. juni 2007 #4 Skrevet 21. juni 2007 Jeg synes Hanna og Jens er finest:-) Men Mina og Niels er også fine navn.
fleXibel Skrevet 21. juni 2007 #5 Skrevet 21. juni 2007 Rangerte de.. Kristel Hanna Mina Lone Barbra Indiana Gardia Lars Bernt Jens Bjørne Thiman Niels Mange av navnene var fine faktisk Men andre ville jeg styrt unna (som de nederste på jente og gutte rangeringen) Men det er min smak da
*Rutletutt* Skrevet 21. juni 2007 #6 Skrevet 21. juni 2007 Kristel - helt ok... Lone - ok, bedre enn Kristel... Barbra - Ikke noe fint Indiana - Ok Gardia - Høres ut som en bakterie....;o) Mina - Kjempefint Hanna - Kjempefint, men liker det bedre når det skrives med en h på slutten....ser litt "penere" ut bare;o) Bjørne - Nei... Bernt - Nei... Lars - Nei...kjedelig Jens - Samme som over Thiman - Litt spesielt, men stilig Niels - Nei..
katlinka Skrevet 21. juni 2007 #7 Skrevet 21. juni 2007 Kristel: Nja, sånn passe Lone: Nei Barbra: Nei Indiana: Nei Gardia: Nei Mina: Fint Hanna: Liker det ikke så godt egentlig, men er jo fint. Bjørne: Kjempefint Bernt: Nei Lars: Fint Jens: Fint Thiman: Nei Niels: Fint, men finere bare rett fram: Nils
dumme mamma Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 21. juni 2007 nei hehe. Men syntes de var fine lell.
Gjest Skrevet 21. juni 2007 #9 Skrevet 21. juni 2007 Kristel-ikke fint Lone-fint Barbra-ikke fint Indiana-for spessielt Gardia-gardiner?-stygt Mina-fint Hanna-fint Bjørne-ikke fint Bernt-ikke fint Lars-greit nok Jens-ikke fint Thiman-timian?-stygt Niels-ok
FrøkenSprøken Skrevet 21. juni 2007 #10 Skrevet 21. juni 2007 Kristel- helt greit Lone- Joa... Barbra- ALDRI! (Høres ut som ei rullingsrøykende bingospillende småfeit dame i leopardtights.) Indiana- Nei. For spesielt. Gardia- Gardin? Litt sånn Pippi-navn Mina- Kjempefint Hanna- Nydelig! Bjørne- Spennende, litt spesielt. Bernt-Grusomt! Lars- Søtt. Jens- Også søtt. Thiman- Kjempespennende, men tenker kanskje litt på timian? Men et flott navn bortsett fra det. Niels- Gammelmannsnavn.
Nickeguri Skrevet 21. juni 2007 #11 Skrevet 21. juni 2007 Kristel - nei Hanna -fint Mina - fint Lone - fint Barbra - nei Indiana - nei, litt for spesielt Gardia - nei, ligner for mye på Giardia (parasitt) Lars - mnei.... Bernt - ok Jens - ok Bjørne - nei Thiman -fint, men litt spesielt. Har aldri hørt det før Niels -nei
Frøken Fjong og Prinsene Skrevet 21. juni 2007 #12 Skrevet 21. juni 2007 kristel hanna mina lone lars jens niels likte jeg:) heter forresten christel selv:D
suseduse Skrevet 21. juni 2007 #13 Skrevet 21. juni 2007 kan ikke si jeg synes noe om noen av de navna.. ingen jeg ville valgt! men ikke stygge heller, bare "greie" lissom..
St.Sunniva Skrevet 21. juni 2007 #14 Skrevet 21. juni 2007 Jeg syntes Indiane er finere enn Indiana. Resten er enten vanlige eller FOR uvanlige for meg. Men et annet tips til jentenavn er Luna....det er bare helt nydelig.
Salsa Skrevet 21. juni 2007 #15 Skrevet 21. juni 2007 Kristel = ok Lone = fint Barbra = NEI Indiana = NEI Gardia = NEI Mina = Nja... Hanna = Kjempefint, har en vi (: Bjørne = NEI Bernt = NEI Lars = Fint Jens = Fint Thiman = NEI, kommer alltid til å høre timian Niels = Tja...ikke så ille
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå