Dollywood Skrevet 21. juni 2007 #1 Skrevet 21. juni 2007 mulig jeg har spurt før. men leser på pakningsvedlegget til p-pillene at etter de siste pillene kommer en menstruasjonslignende bortfallsblødning. javel, men jeg begynte ikke med p-pillene igjen fordi vi prøver å få en til. når jeg forvente eggløsning da? er som regel 14 dager etter mens, men siden den blødningen jeg hadde ikke var mens, men en menstruasjonslignende bortfallsblødning, så vet jeg ikke hva jeg skal t a utgangspunkt i. må jeg vente til det kommer ordentlig mens først da eller kan jeg forvente å få eggløsning?
Gjest Skrevet 21. juni 2007 #2 Skrevet 21. juni 2007 da jeg tok en pause med p-pillene fikk jeg el 13 dager etter første dag i bortfallsblødningen.. når jeg tenker over det er jo det ganske sært, for første dag i bortfallsblødningen om i den pillefrie uken og da skal man jo ikke ha el... menmen, det var slik det skjedde:)
Dollywood Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. juni 2007 det betyr at jeg kan ha hatt eller har el da....14 dager siden siset pille nå
Gjest Skrevet 21. juni 2007 #4 Skrevet 21. juni 2007 min siste pille var søndagen, men fikk ikke bortfallsblødningen før fredagen.. så det kommer an på når du hadde blødningen..
Dollywood Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 21. juni 2007 hmm. jeg hadde blødning på mandag, altså 10 dgaer siden eller noe sånt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå