Gå til innhold

Hvor mange barn har dere/ har dere tenkt å få?

Anbefalte innlegg

Gjest Fru Strert
Skrevet

Hvor mange barn har dere/ har dere tenkt å få, og hvorfor? Vi diskuterer 2 eller 3 barn her om dagen. Jeg ønsker meg en til (vi har 2 barn nå). Vil ikke ha en nr 3 så tett, men etterhvert.. Noen med erfaringer og tanker.. ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har

1 datter

1 datter på vei

Og lysst på enda 2 til

4totalt

hehe oversiktlig og greit :D hehe

Skrevet

Kunne tenkt oss 2 og har 2 og kommer ikke til å få flere. Hvorfor? Hmmm....syns bare det er passe for oss. :o)

Skrevet

Har en (gutt). Har lyst på 2 til:)

Gjest Fru Strert
Skrevet
:) Med fire må man plutselig ha større bil og alt det der da.. Men det er jo så utrolig flott med disse små menneskene så egentlig kunne jeg tenkt meg en stor flokk selv. He he. Flytte på landet og ha åtte stk kanskje:) Tror det hadde blitt litt mye for meg egentlig.. Får satse på en mellomting:) Du slår til med to gutter etter denne jenta du da, så går regnskapet opp:) Vi har en gutt og en jente, så det blir "kluss" i balansen uansett hve nr 3 blir. Vi får satse på fire vi også kanskje. He he
Skrevet

Jeg har en gutt på 8 mnd, samboeren min (ikke pappa til mini) har en sønn på 2 år..

Jeg har alltid ville ha tre, men siden han har en fra før så holder det nok med en felles ja :) Da blir det jo tre totalt, mine dine og våre :)

Skrevet

Vi har en gutt på 2,5 år og en jente i magen....holder med to syns jeg. Akkurat passe med to barn i forhold til plass og oppfølging. Orker ikke gå gravid en gang til heller;o) Har alltid hatt lyst på 2 barn, men samboer har sagt 3 hele tiden - men nå er han enig med meg:o)

Skrevet

har 2, vi tenkte vi skulle få med jevne mellomrom frem til jeg blir 37-38 år. så det blir vel 3-5 stk tipper jeg, hvis jeg ikke får dobble posjoner =)

Skrevet

vi har 3 flotte jenter.og jeg er veldig fornøyd med det.

jeg har ikke lyst på flere barn,men min bedre halvdel sier han kunne tenkt seg en til.

hmmmm.....

Gjest Fru Strert
Skrevet

Du får slå til med en liten gogutt til slutt da ;)

Skrevet

Har to nå, gutt og jente. Usikker på om det blir fler...

Skrevet

Vi har en, og vil gjerne ha en til =)

Skrevet

Har to jenter og er fornøyd med det:) Skulle ha en eller to og det ble to:)

Skrevet

Har 2 gutter =)

Men eldstemann er annenhver uke hos sin far, så da er yngstemann alenebarn annenhver uke... Så blir nok sikkert nr 3 etterhvert =)

Må bare ikke tenke på fødselen :P

Skrevet

Har 1...

Ønsker meg 4, men det må vel en mann til for å få til det, så det ser ut til at det blir bare en her, gitt:/

Har 4 år på meg da, tenkte jeg skulle avslutte når jeg runder 28 selv.

Så da må jeg skaffe meg mann ganske fort hvis jeg skal få fler her...:/ Ser dårlig ut..:/

Gjest Fru Strert
Skrevet

Hvorfor vil du "gi deg" så tidlig? Du har jo i praksis ca 10 år på deg etter fristen du har satt deg.. Du skal se drømmemannen dukker opp når du er 35 eller noe;)

Skrevet

Har mini på 4 mnd, og håper at vi kan få en til om et par,tre år :)

Skrevet

Jeg har en gutt på 10 mnd, kunne tenke meg 3 eller 4 barn, men først må jeg ha en å få barna med og en som også vil ha 3-4 barn;) så får nå se da:)

Skrevet

Har 1 datter på 17mnd og har lyst på 1 eller 3 til :)

Skrevet

Har to gutter nå, har alltid hatt lyst på mange barn men frister ikke med så mange flere graviditeter og fødsler... Men det blir nok iallefall 3, kanskje 4 =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...