Gå til innhold

ang. sykemelding....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mange av dere som er sykemeldt? jeg skal til legen etterpå, gruer meg for jeg skal til en jeg ikke pleier å gå hos (fastlegen jobber et annet sted i dag...) og hun ser sååå sur ut. Jeg er i uke 28, og er sliiiiiiten. Jobber i butikk så jeg står og går på jobb hele dagen. Har bekkenlåsning så det vondt å bevege seg. Spesielt vondt er det om kvelden/ettermiddagen. Har en gutt på 2 og et halvt hjemme, og en mann som dessverre jobber mye. Fikk i går høre av min sjef at kunder hadde sagt jeg var uengasjert og uinspirerende. (det var jo festlig å få slengt i trynet. trodde ikke det var så ille...) Jeg sovner rundt kl. 20 hver kveld (her gjelder det å få mini i seng så tidlig som mulig) og når mannen min kommer hjem fra 17 timers vakter må han ta klesvasken. Med andre ord sliter jeg konstant med dårlig samvittighet både for at jeg ikke yter på jobb, ikke yter hjemme, og har ekstremt kort lunte når det kommer til sønnen min. Er en vandrende hormonbombe og en jeg jobber med tuller og kaller meg "en lokal regnbyger..." (gråter myyye ja...)Er dette god nok grunn for sykemelding? Ble sykemeldt 20% forrige mandag, men føler vel ikke at det hjelper stort.

Dette ble langt....takk for at dere gadd å lese.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er mer enn god nok grunn til sykmelding. Legen min hadde ihvertfall sykmeldt meg på det grunnlaget der. Skal jo være en koselig periode i livet ditt dette her da, ikke bare stress, mas og negative ting.

Skrevet

Bare det å få denne lille støtte erklæringen var nok til at begeret rant over her.... Nå sipper jeg... igjen.....

Skrevet

Jeg er bare 14 uker på vei, og jeg ble sykmeldt på mandag...

Dødstrøtt og sliten,yter ingenting hverken hjemme eller på jobb..samboer som også jobber fullt har måtte ta seg av gutten våres på 13mnd itilegg til alt husarbeid..

Vært så ille at da jeg har vært ferdig på jobb klokka to har jeg måtte dratt hjem for å sove i en time før jeg har klart å hente gutten i barnehagen...

Sliter veldig med dårlig samvittighet overfor sønnen min... og bare det gjør jo at man blir sliten...

Skrevet

glemte å si at jeg dro til legen for å få sykmld. i en uke..

Han ga meg tre uker uten å blunke....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...