Gå til innhold

Hva syns dere om navna Frøy og Frøya?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Liker, liker ikke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke navn jeg ville valgt men syns Frøya er fint da. Men du tenker vel ikke kalle de i magen det? Eller? Syns bare det ble litt for like navn... :o)

Skrevet

Frøy liker jeg ikke.. Frøya er helt ok..men ikke ett navn jeg ville valgt. Synest det er ett rart navn..:)

Skrevet

Jeg liker veldig godt Frøya! Det het bikja vi hadde

Skrevet

liker de ikke.....

Skrevet

Frøy liker jeg ikke.

Frøya er ok, men det er jo en øy rett utenfor her, så da syns jeg det hadde blitt rart å kalle ungen sin det.

Også er det jo et mye brukt hundenavn.

Kjenner forresten ei dame fra Frøya, som nettopp fikk ei jente som hun døpte Frøya, merkelig, syns jeg, hehe

Gjest otilie79;)
Skrevet

Frøya er nydelig navn, har selv ei lita Frøya:) Fikk veldig mange tilbakemeldinger da hun ble født på at det var så fint navn. Det er jo ikke så vanlig:)

Skrevet

Don`t like, du har vel ikke tenkt å kalle de to i magen det? Blir altfor likt, er jo så og si det samme navnet jo...

Sorry, men det var min mening.

Skrevet

Det var jo godt noen liker Frøya da, jeg syns jo det er så fint. Begynte å lure på om jeg hadde en veldig spesiell smak :o)

Skrevet

Fine navn, men ville ikke kaldt gutten min Frøy, er jo veldig lett å tro det er et jentenavn. Frøya er bedre i så måte. :-)

Skrevet

Til alle sammen!

Jeg skal IKKE kalle begge i magen for Frøy og Frøya.

Jeg har en gutt også, så leter etter guttenavn også!

Skrevet

Frøy ER et jentenavn!

Skrevet

Liker Frøya, men ikke Frøy.

Skrevet

Hehe...ok, begynte å lure om du hadde veldig dårlig fantasi. Hehe... ;o)

Skrevet

Minste jenta heter Frøya. Mange synes det var et rart navn i begynelsen. Men nå er det helt greit. Første jenta har et navn som veldig mange heter.

Skrevet

syntes de er mindre pene navn begge to...

Skrevet

Trist at ingen (bortsett fra hi?) liker Frøy....søsteren min heter det....og jeg syns det er kjempefint:o) Spesielt, men fint. Er det ikke det "alle" prøver på i dag da? Å finne spesielle navn som ikke så mange andre har? ;o) Liker Frøya godt også:o)

Gjest otilie79;)
Skrevet

Hva med Frøya og Frida eller Frøydis?

Skrevet

Nope, er også guttenavn.

Men det er flere jenter som heter det, akkurat som det er flere gutter som heter Inge, selv om det kan brukes på begge. Derfor ville jeg ikke kalt gutten min Frøy, eller jenta mi Inge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...