ღtili35ღ Skrevet 21. juni 2007 #1 Skrevet 21. juni 2007 de 3 eldste barna kommer hit:-) JIPPI!!! Gjett om jeg gleder meg, har ikke sett de på 1 mnd. Har jo aldri vært uten de så lenge. Barna måtte bli igjen oppe i Nord for å gjøre skole året ferdig. Men nå er heldigvis tiden ine til at de kommer. Så i helgen skal vi bare kose oss:-) Kjenner at kroppen blir litt rastløs og stresset av å vente, får liksom ikke gjort noe fornuftig her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå