Gå til innhold

KOntroll idag hos Jordmor..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kl 12...å jeg har aldriii gledet meg så mye...Er så spent på om hodet har festet seg...vet det ikke er ofte de skjer på 2 gangs,men kjenner sånn ut...Tror slimproppen gikk igår..kan jordmor se det?Visst hun har undersøkelse på meg?åå dette blir spennende..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes også det begynner å bli mer spennende å gå til legen nå. Er i uke 33. Nå lå min med hodet ned, jeg var så spent på det for var så redd setefødsel. Kan jo snu seg enda self men er mer betryggende :)

På min andre festet hodet seg aldri, hvordan gikk det med deg?

Det med slimproppen vet jeg ikke men håper du vet nå, hehe. Kan jo være greit å vite :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...