Gjest Skrevet 21. juni 2007 #1 Skrevet 21. juni 2007 Kl 12...å jeg har aldriii gledet meg så mye...Er så spent på om hodet har festet seg...vet det ikke er ofte de skjer på 2 gangs,men kjenner sånn ut...Tror slimproppen gikk igår..kan jordmor se det?Visst hun har undersøkelse på meg?åå dette blir spennende..
♥Rime♥ Skrevet 21. juni 2007 #2 Skrevet 21. juni 2007 Synes også det begynner å bli mer spennende å gå til legen nå. Er i uke 33. Nå lå min med hodet ned, jeg var så spent på det for var så redd setefødsel. Kan jo snu seg enda self men er mer betryggende På min andre festet hodet seg aldri, hvordan gikk det med deg? Det med slimproppen vet jeg ikke men håper du vet nå, hehe. Kan jo være greit å vite
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå