natemor til 2 Skrevet 21. juni 2007 #1 Skrevet 21. juni 2007 Nå er jeg så utålmodig at jeg bare har lyst å grine... Jeg var sikker på at lillegutt skulle komme før termin,... nå er det 9 dager siden,.. og han er fortsatt okupant. Alle jeg "kjenner" rundt meg som er gravide føder enten for tidlig eller rundt termin... nå syns jeg det er min tur for søren. Kroppen min lurer meg til å tro det er i gang stadig vekk,... så slutter alle rier og alle vondter helt plutselig,... ARG!!!
Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥ Skrevet 21. juni 2007 #2 Skrevet 21. juni 2007 Vi kan godt skrike litt sammen!!!! Alle jeg kjenner syns liksom at det er ok å fortelle meg om andre som fødte 1 eller 2 uker før termin...og ALLE maser så jævlig (unnskyld språket).."skjer det noe, skjer det noe", er så lei av de 3 ordene....................at jeg tror jeg kan spy! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅåååååååååååååååååååååååååååååååå!
Gutt nr.2 på vei:) *fødeklar Skrevet 21. juni 2007 #3 Skrevet 21. juni 2007 Jeg blir også med på skrikingen!!! Nå får det være nok.... Lei, lei, lei!
Kaktus 14.06. - 11 dager Skrevet 21. juni 2007 #4 Skrevet 21. juni 2007 Dobbelt-ARGH!!!!! Urettferdig er det rett og slett. 7 dager over termin her og kun litt blod i trusa i dag tidlig. Litt ekstra kynnere også, men ellers stille. NÅ ER DET VÅR TUR!!! HØRER DU DU SOM HAR MED DEN SLAGS? VÅR TUR!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå