Miss L å di Skrevet 21. juni 2007 #1 Skrevet 21. juni 2007 Teutonia Prestige Duo... Den er så fiiiin og koselig og mangler bare en bebi oppi... Bilde på profilen c",) Etter at jeg hadde lagt meg i går så hørte jeg sambo kjøre litt frem og tilbake meg den ute i gangen...hehehehhe..... søøøøøte,søte mannen!
*RutIetutt* Skrevet 21. juni 2007 #3 Skrevet 21. juni 2007 Hi, hi - god mann du har da;o) Så kjekt å ha fått vogna i hus da! Kjempefin vogn:o) Teutonia er jo bra vogner - hadde en Teutonia til storebror, men har kjøpt ny til lillesnuppa i magen;o) Håper min også kommer snart....
Kris, 061107 & 260610 Skrevet 21. juni 2007 #4 Skrevet 21. juni 2007 Så fin den er :-) jeg skal også ha denne, men hvor har du kjøpt den, og har de den utstilt der? Kan jeg spørre hva du betalte for den?
Miss L å di Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 21. juni 2007 Alt dette kan du spørre om ja c",) Jeg har kjøpt den på babyhuset i haugesund... Måtte bestilles, så den var ikke utstillt. Vi betalte 7100kr for den, men det var fordi vi ville ha lufthjul. Med de vanlige hjulene koster den 6990 sånn cirka... http://www.teutonia.no/meny2Frame-1n.htm link til teutoniasidene... Men vi syns brosjyren vi fikk på babyhuset var mye bedre.
Kris, 061107 & 260610 Skrevet 21. juni 2007 #6 Skrevet 21. juni 2007 Jepp, denne skal jeg ha, fin fin er den. Har sett den i sportsdelen, en venninne har den til datteren på ett år. Og hun anbefaler den på det varmeste :-) Grattis, kjempe fin :-)
Miss L å di Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 21. juni 2007 Thanx babe... Du finner også bedre oversikt over fargene i brosjyren. Men husk at de i knallfarger er litt dyrere enn de i normale farger :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå