Gå til innhold

Trallalaaa, jeg har fått vogna mi =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Teutonia Prestige Duo... Den er så fiiiin og koselig og mangler bare en bebi oppi...

Bilde på profilen c",)

Etter at jeg hadde lagt meg i går så hørte jeg sambo kjøre litt frem og tilbake meg den ute i gangen...hehehehhe..... søøøøøte,søte mannen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hi, hi - god mann du har da;o) Så kjekt å ha fått vogna i hus da! Kjempefin vogn:o) Teutonia er jo bra vogner - hadde en Teutonia til storebror, men har kjøpt ny til lillesnuppa i magen;o) Håper min også kommer snart....

Skrevet

Så fin den er :-) jeg skal også ha denne, men hvor har du kjøpt den, og har de den utstilt der? Kan jeg spørre hva du betalte for den?

Skrevet

Alt dette kan du spørre om ja c",)

Jeg har kjøpt den på babyhuset i haugesund... Måtte bestilles, så den var ikke utstillt. Vi betalte 7100kr for den, men det var fordi vi ville ha lufthjul. Med de vanlige hjulene koster den 6990 sånn cirka...

http://www.teutonia.no/meny2Frame-1n.htm

link til teutoniasidene... Men vi syns brosjyren vi fikk på babyhuset var mye bedre.

Skrevet

Jepp, denne skal jeg ha, fin fin er den. Har sett den i sportsdelen, en venninne har den til datteren på ett år. Og hun anbefaler den på det varmeste :-)

Grattis, kjempe fin :-)

Skrevet

Thanx babe... Du finner også bedre oversikt over fargene i brosjyren. Men husk at de i knallfarger er litt dyrere enn de i normale farger :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...