beautiful Skrevet 21. juni 2007 #1 Skrevet 21. juni 2007 på 5 år hadde rota viruset for noen uker siden, ble angrepet så sterkt at hun ble innlagt på sykehus for dehydrering.. Nå kom de hjem med henne fra barnehagen, hun har kastet opp igjen!! Men nå så alt ut som vann, hele henne var våt, og luktet ikke noe! Hun er helt gråblek og sover nå.. Hva kan det komme av?? vanlig oppkast lukter jo, i tillegg skulle tro maten kom opp og...
Gjest Skrevet 21. juni 2007 #2 Skrevet 21. juni 2007 er det bare vann/ væske i magesekken så lukter jo ikke oppkastet all verden.. Du bør vekke henne, få henne til legen fort som F.. Ikke sitt og vent på at vi svarer.. Håper det er en spøk. Dehydrering er jo FARLIG på små barn. Særlig hvis de kaster opp og har feber i tillegg.... Gi henne noe salt, en kjeks eller noe, det binder væske i kroppen. Men jeg håper du har dratt til legen med denne. En så dårlig unge bør vel kanskje ikke sove før du har vært hos legen??? Kom deg avgårde, og lykke til!
beautiful Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. juni 2007 Det er noen uker siden hun var på sykehus, hun er først nå blitt dårlig igjen så hun lider ikke av dehydrering nå. Det jeg tenker er om det f... viruset kan ha sittet i kroppen hennes hele tiden for så og blusse opp igjen...? Og hun har spist i går kveld men det kom ikke opp.. Nå kastet hun opp igjen, fortsatt "vann" og luktfri Er ikke noe hjelp og få av legen min på dette stadiet, vi må bare se det an, og liksom vente på at hun blir dårligere...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå