ღhælgelainnღ Skrevet 21. juni 2007 #1 Skrevet 21. juni 2007 noen som fikk med seg sesongens siste episode av Lost i går? Jeg skjønte ikke helt hva som skjedde der? Hva hadde skjedd med Jack? Hvorfor burde de ikke forlatt øya?
2 på jorden og 1 i himmelen Skrevet 21. juni 2007 #2 Skrevet 21. juni 2007 "Hvorfor burde de ikke forlatt øya?" er vel akkurat det vi må vente med til 2008 på nyåret for å få svar på...... sånn forstod jeg det ialfall....
suseduse Skrevet 21. juni 2007 #3 Skrevet 21. juni 2007 dere må nok vente mye lenger enn det, for jeg har hørt at det er 10 sesonger av lost... liker serien, men syns de bare drar det ut... må da være grenser for hvor mye sinnsyke ting det kan skje på en øy??????
2 på jorden og 1 i himmelen Skrevet 21. juni 2007 #4 Skrevet 21. juni 2007 leste for en stund siden et sted at den sluttet ikke før i 2011....... så tja... vi må nok vente en stund ja.... men synes den er spennende og rar og lurer veldig på hva som kommer til å skje, selv om jeg skulle ønske at den ble ferdig litt før.
ღhælgelainnღ Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 21. juni 2007 ja det blir nesten litt kjedelig hvis den skal fortsette såå lenge. Da gidder vel ikke folk følge med til slutt. Det er som en sa her, grenser for hvor mye som kan skje på ei øy
fleXibel Skrevet 21. juni 2007 #6 Skrevet 21. juni 2007 Ben sa at hvis de forlot øya ville de dø en etter en.. Det som "skjedde med Jack" var en framtidsvisjon.. hvor livet hadde gått i en uventet retning etter at de hadde blitt reddet og han ønsket seg tilbake..... han var så langt nede at han forsøkte selvmord..
suseduse Skrevet 21. juni 2007 #7 Skrevet 21. juni 2007 jeg er bare en litt utålmodig sjel, så hadde egentlig tenkt til å streike.. men når det er onsdag, klarer jeg lissom ikke la være heller, hehe men skulle ønske jeg kunne vite litt mere.. hva skjedde egentlig i den siste episoden i går?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå