Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

meg selv i nakkeskinnet og få gjort noe husarbeid her:) Har det travelt egentlig. Skal vaske og rydde heimen, for i morgen kommer en takstdame for verdivurdering, skal skrive under en kontrakt, gubben skal kanskje ha med seg knerten på jobb en tur, jeg skal på jobb til 14.30. I am busy, har bare litt startvansker...

"å en, å en å en to tre fir`" *sparkemegsjølirompa*

Husabeidstråden for i dag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hvert litt flink ryddet i kjøkken skapene. Skulle ha gjort litt mere.

Skrevet

Ikke dag :-) Er sol ute for en gangs skyld her i Nord :-p

Skrevet

Da får du kose deg i solen, vaskemaskina står og uler og roper at den er ferdig, så nå må jeg gå og henge opp de:) Ser innom her litt senere jeg, og ser om flere har vært litt flinke, tihi;)

Skrevet

Jeg har faktisk rukket å vaske 2 vinduer ("bare" 4 igjen!!), vaske under sofaene og under gulvteppet, og tørket støv i halve stua....Så nå er det bare resten igjen! Husarbeidet har blitt litt forsømt idet siste pga MYE jobbing utenfor heimen. Har bare tatt toppen, slik at det ikke skulle se helt for jæ... ut. Det straffer seg, er så kjedelig å måtte ta igjen alt. Men jeg får ta tiden til hjelp og ta litt og litt.

Skrevet

starter jeg og...hiver meg med sammen med dere...

skal rydde og vaske her..og sole meg når kl. blir 11.00

Skrevet

jeg er med. Skulle egentlig ikke innpå her i dag da...

Må klippe plenen for vi skal ha visning på utleieleiligheten i dag, deretter må jeg henge opp klær, dusje.... Skal på sykehuset å besøke tuppa sin oldefar kl. 12.

klesmaskinen er ferdig, gulvet er vasket og oppvaskmaskinen er på. Bord og benk er vasket og ryddet og søppel tømt. Nå må det ut og klippes plen. Snakkes

Skrevet

Har to ting som skla gjøres i dag jeg.. og de MÅ gjøres i dag... Vaske kopper og bake bursdagskake til snuppas 2 års dag på lørdag... Vil ha den klar nå, sånn i tilfelle lillebroren melder sin ankomst før det. Alt annet blir bonus.

Skrevet

Nå har jeg fått gjort litt mere. Satt på vaskemaskinene. Rydet bort klær. Skifta på sengen til miste jenta. Rydet på kjøkkene og stua.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...