Gå til innhold

Æsj, sjokolade smaker dritt..=o(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og jeg som har hatt det suuuge over en uke nå..Tok meg 2-3 biter nå...Veldig lyst å kaste opp..Ble bare mere kvalm av de...Blæærk...

Har vært små kvalm i over en uke nå.. Og i går var jeg veldig i kvalm..Visste ikke helt hvor jeg skulle gjøre av meg...=o(..Men var litt bedre i dag når jeg våknet, den sjokoladen hjalp ikke akkurat...

Begynte også blø litt i natt da...Så er nå på dag 26 (en dag mer en forrige syklus) og 9 dager etter EL...Akkurat som sist...Kjiipt...Menmen...Selvom dette er min første syklus, tenkte jeg å ta en tur til legen etter ferien min... Har ikke sjangs i hav å bli gravid med bare 8-9 dagers lutealfase...Tror jeg...Men ser det ann litt...Har ikke blødd noe mer etter den lille jeg hadde i natt...To tørk med fersk blod, og ikke så mye på tampongen (sorry jenter)...Så blir spennende å se om jeg bare har skjøre årer, siden jeg faktisk blødde i de 3 førse mnd forrige svangerskap, men det trodde jeg var pga noe piller jeg tok da...(laaaaang historie)...Får vel se det ann litt...

Så krysser fingrene for at det sitter hos dere andre jentene denne mnd=o)

Lykke til..

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

8-9 dager er ikke for lenge, nei. Ta deg en tur til legen, du. Det er uansett bedre å gå en gang for mye - og hvis det viser seg at du trenger gynekolog, er det fint å være ute i god tid... Her i Kr.sand er det iallefall laaaang ventetid... Jeg ventet i nesten tre måneder.

Skrevet

Ja, tenkte å ta en tur til legen så fort mensen skulle være over men den har ikke kommet tilbake etter i natt...*kløsegihodet*

Så får se det ann...Fikk håpet mitt tilbake nå da, men kjennes ut som om det ligger å murrer i "bakgrunnen"...

Ja, vet ikke hvor lang vente tid det er i Akershus/Oslo...Men har jeg god nok grunn, er jo 1. pp vår men har vært pille fri siden nov 06 da...

3 mnd er jo litt lenge å vente da...

Får se det ann litt til=o)

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...