Gå til innhold

Svigermor kjørte over hunden sin.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Svigermor nærmer seg 70 år (67), hun og svigerfar har en dalmatiner. I går ringte svigermor for å fortelle at Hero var død. Hun hadde kjørt på han på gårdsplassen og han var blitt så skadet at han måtte avlives.

Hun hadde ikke rygget på han, men kjørt over han forfra. Hun var selvsagt helt fortvilet.

Her kommer det jeg lurer på. I lengre tid har jeg lagt merke til at hun er særdeles surrete. Hun får liksom ikke ting med seg. Jeg har nevnt det for mannen min, men han hevder at hun alltid har vært sånn. Jeg har da rett og slett tenkt at hun er jo så surrete at hadde hun fått alsheimer, så ville det tatt lang tid før noen har reagert.

Mannen min mente at det å kjøre på hunden sin var rett og slett en ulykke som kan skje alle. Men er det nå egentlig det. For grunnen til at hun kjørte på han var at han hadde lagt seg forran bilen. Hun startet så bilen og kjørte forrover og over han. (Stakkars store skjønne Hero og stakkars svigermor)

Selvfølgelig er det en forferdelig ulykke, men jeg begynner nesten å bli litt bekymret for henne. Uansett så får hun ikke kjøre med barna våre. Glemmer hun å sjekke om det ligger en hund forran bilen, så kanskje hun også glemmer å feste seter o.l

En annen ting, skal ikke det meldes til politiet om man kjører over bikkja si?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

melde til politiet??? Har jeg aldri hørt, hvertfall ikke når d er henne som har kjørt over sin egen hund..

Nei stakar svigermoren din. Hun har det nok ikke noe gøy nå...

Skrevet

Hvis du ikke vil at hun skal kjøre med barna dine, hvorfor synes du det er greit at hun er ute i trafikken der hun kan skade andre barn? Jeg synes du skal ringe til fastlegen hennes og fortelle at du er bekymret.

Skrevet

Kanskje dere kan antydeat hun bør ta en tur til legen? Si hun bør sjekke synet eller noe sånt....?

Skrevet

kan være vrient å se en hund som ligger fremfor bilen husk...

kommer helt an på hvor den ligger å.jeg går ivertfall ikke rundt å ser før jeg kjører...tror bare dette var et rent uhell jeg.

å er hun surrete,så hadde vel andre reagert å.men,lite drikke kan å gjøre litt eldre mennesker surrete...

nei,jeg tror du heller får ta en prat med henne.så merker du vel fort om hun burde levert inn lappen eller ikke.

Skrevet

Huff ikke lett nei...men hadde nok gjort noe Fertila...

tenk om det var et barn i stedet for 1 hund..

lykke til

Skrevet

Jeg beskrev litt klart. Hunden lå forran bilen, hun må gå forran bilen for å sette seg inn i bilen. Og jeg er faktisk litt skeptisk til at hun kjører bil i utganspunktet. Spesielt etter denne episoden.

Ang politiet så trodde jeg de skulle få raport om alle bilulykker, selv om det ikke er personskade.

Jaja, uansett trenger svigermor masse trøst nå, og det får hun. =)

Skrevet

sjaman

Det var akkurat det jeg tenkte også. tenk om det var et av barnebarna...huff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...