jannefødeklar Skrevet 21. juni 2007 #1 Skrevet 21. juni 2007 Hvilken skal jeg kjøpe,som ikke koster skjorta og rævva? ;o) Og som samtidig er stilig? Dvs ikke simoveska.... Har en skiphop, men den har fått flekker jeg ikke får bort. Har egentlig ikke samvittighet til å bruke 5-600 kr på en ny en... Hvilke andre er fine?
jannefødeklar Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 21. juni 2007 Hvordan blir det å henge på styret da? Hmm.... maybe....Gidder ikke legge under korga, blir så mye styr når man skal ha ting&tang (erfaring)
Gjest Skrevet 21. juni 2007 #5 Skrevet 21. juni 2007 Om du kjøper ei veske med en strop som kan reguleres skal ikke det være noe problem:)
Ioren Skrevet 21. juni 2007 #6 Skrevet 21. juni 2007 Jeg har simovogn og har kjøp en Fischer stelleveske. Finner ikke noe bilde på nett desverre... Men den ser litt ut som en sånn "Beauty Bag" som ofte hører med på koffertsett. Også er den i litt hardt materiale, ikke hardplast altså, men ikke bare vanlig stoff heller =P De har den på Rudo vet jeg, men fant ikke bilde på nettbutikken =\ Vet ikke hva dne koster til vanlig da, jeg kjøpte den på salg for 100,- kr...
Bruble Skrevet 21. juni 2007 #7 Skrevet 21. juni 2007 Har Simo vogn jeg og... og bruker bare ei vanlig veske med regulerbar stropp.
Mamarosa Skrevet 21. juni 2007 #8 Skrevet 21. juni 2007 Såg på Reflex butikken her i byen at Reflex har kommet med en ny stelleveske... Ligner veeeldig på Baby Bjørn sin, en slik hard-rund-"beauty bag"... MEN til under halve prisen!!! Koster 299 synes jeg å huske, den hadde endel bur, også var det med et slik stelleunderlag... Et lite tips bare!
Jeenie Skrevet 21. juni 2007 #9 Skrevet 21. juni 2007 Har simo jeg også, og har en skip*hop duo til den, har også en helt vanlig stelleveske også! Så på stelleveskene simo har laget til vognene sine når jeg kjøpte vogna, de er kjempefine og så får du jo noe som matcher fargen på vogna da, meeen de kosta nesten 1000,- så jeg lot det være!
jannefødeklar Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #10 Skrevet 21. juni 2007 Får ta meg en runde å lete litt ) Har ikke samvittighet til å bruke så mye penger på stelleveske ( igjen...) men det må da finnes litt av hvert rundt i butikkene..? Kanskje en vanlig veske ja. Elsker vesker jeg da, men har ingen som kan henge på vogna tror jeg )
Mariana_K Skrevet 21. juni 2007 #11 Skrevet 21. juni 2007 Jeg også kjøpte fischer... kostet ca 349,- på Rudo tror jeg. Og den matcher den blå Simo-vogna PERFEKT! :-) Synes ikke Simo-veska var spesielt fin, og den var i tillegg svindyr!!!
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 21. juni 2007 #12 Skrevet 21. juni 2007 Jeg ville holdt meg unna den beatybag typen. Den hadde jeg, men solgte den raskt. Den er trang og upraktisk. En vanlig veskebag er nok mye bedre. Har sett noen har brukt den databagen fra IKEA til 98 kroner og den virker veldig praktisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå