*bolla pinnsvin* Skrevet 21. juni 2007 #1 Skrevet 21. juni 2007 Jeg har alltid irritert meg over mødre som må kritisere alt mannen gjør med barna og som til stadighet må påpeke at han kler på feil, mater feil, ikke går nok tur, osv, osv. Hadde forbannet meg på at jeg ikke skulle gå i den fella når vi fikk barn, for jeg kan vel knapt tenke meg noe mer irriterende. Vel, nå har jeg jobbet i ca tre uker og trodde egentlig jeg klarte meg greit. I natt var småtten vanskelig og han våknet tidlig, med det resultat at han var sur og grinete. Jeg presterer da å begynne å peke på alt hva sambo kunne gjort og at jeg aldri ville gjort det samme som han hadde prøvd i løpet av natta (mens jeg lå og sov søtt...). Plutselig begynner sambo rett og slett å grine! Det kan jeg nesten ikke huske å ha sett før. Han sa at han følte seg som en dårlig pappa, fordi jeg til stadighet kom med stikk om at ting ikke ble gjort tilfredsstillende. Svartere samvittighet enn jeg sitter med nå tror jeg aldri jeg har hatt. Det føles faktisk helt forferdelig. Synes jo at han er en kjempeflink pappa og en super samboer. Vel, nå har jeg i hvert fall lært! Ting blir ikke nødvendigvis gjort feil selv om de gjøres på en annen måte enn jeg ville gjort det. Sambo fortjener skryt for den jobben han gjør både hjemme og med gutten vår. Nå skal jeg virkelig ta meg i nakken og vise han hvor mye jeg egentlig setter pris på han! Fine kjæresten min
MintCondition Skrevet 21. juni 2007 #2 Skrevet 21. juni 2007 ..viktig å la de gjøre ting på sin måte ja, og heller "guide" de litt på en subtil måte om det er noe de må lære seg Jeg irriterer meg også max over damer som aldri lar pappaen slippe til, gjerne samtidig som de klager over at de er slitne og aldri får avlastning..
*bolla pinnsvin* Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. juni 2007 Tror det er ganske utbredt - dessverre...
Gjest MMJ Skrevet 21. juni 2007 #4 Skrevet 21. juni 2007 Selv den beste mammaen/kona/samboeren kan få et utbrudd en sjelden gang. Synes IKKE du er ei drittkjærring i det hele tatt, du angrer jo og er lei for det du sa, synes du er ei flott kjærring ;0)
fleXibel Skrevet 21. juni 2007 #5 Skrevet 21. juni 2007 Er mer enn nok utbredt det at kjerringa har en tendens te å overkjøre sambo om alle de feila han gjør.. Men tror det for det meste er uten at hu er klar over det sjøl..
*bolla pinnsvin* Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 21. juni 2007 Dæven! Den skal du få en klem for! ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå