♡♂Joakim-05.08.07 HØYGRAVID♂♡ Skrevet 21. juni 2007 #1 Skrevet 21. juni 2007 Jeg hadde egentlig tenkt å handle på barnas hus og babyshop i dag. Men så har jeg tenkt litt, vi vurdere å reise en tur til sverige snart og. Jeg hadde tenkt å kjøpe bleiebøtte, brystpumpe, sterilisator etc Vogn og større og dyrere ting har jeg kjøpt. Hvordan er prisforskjellene?? Er det verdt å kjøpe der, med tanke på hvis noe skulle gå i stykker? Tjener vi noe på det eller er det mest vogn og stellebord som lønner seg på kjøpe i sverige og "duppeditter" i Norge??
<3 Sander og Marco <3 Skrevet 21. juni 2007 #2 Skrevet 21. juni 2007 Om ikke selve prisen er lavere, så kan du jo spare på kursen vettu.... Men uansett så er ting litt billigere i Sverige, + kursen oppå der. Har du muligheten, så lønner det seg jo å handle i Sverige. Bare husk, om du trekker kort, at du bør ta det på Visaen... Da får du riktig kurs den dagen banken trekker pengene.... Småbutikkene er ikke så flinke til å oppdatere kursen til enhver tid...
<3 Sander og Marco <3 Skrevet 21. juni 2007 #3 Skrevet 21. juni 2007 Ta vare på kvitto... Da får du jo klaget på produktet om det blir ødelagt...
♡♂Joakim-05.08.07 HØYGRAVID♂♡ Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 21. juni 2007 takk for svar :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå