2 på jorden og 1 i himmelen Skrevet 21. juni 2007 #1 Skrevet 21. juni 2007 Vet ikke om du husker det men vi hadde en liten avtale i dag... dersom du fortsatt føler for det da.. klem
Gjest Skrevet 21. juni 2007 #2 Skrevet 21. juni 2007 fdatoen din...og jeg skriver det jeg får opp her...for msn er død på denne maskina
Gjest Skrevet 21. juni 2007 #3 Skrevet 21. juni 2007 hva lurte du på forresten...personlige ting tar jeg på pm oki
2 på jorden og 1 i himmelen Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 21. juni 2007 150773 er f.dato jeg spurte ikke om noe egentlig, du inviterte meg :-) Se linken http://www.dinbaby.com/forum/thread/9639377
2 på jorden og 1 i himmelen Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 21. juni 2007 takk, har svart :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå