Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva betyr det ? Hehe, jeg ler litt av meg selv når jeg skriver dette, for jeg hadde ikke trodd jeg skulle begynne på spekulere i de små "tegn" som stadig dukker opp....:-))

Men jeg MÅ jo bare spørre, for dette har jeg ikke opplevd før. Ikm er om ca. 10 dager, så vampyren er det iallefall ikke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vampyren.,...hehe...hørt den og nå...=o)

Kan være festeblødning da...Eller? For jeg hadde noe litt rosa på papiret på tirsdagen bare en gang...men nå i natt har jeg begynt å blø frisk blod, så jeg vet ikke helt hva det betyr..

Men Lenge etter EL du er?? Får håpe det er festeblødning da..=o)

Krysser fingrene=o)

klem

Skrevet

Det hadde jo vært veldig koselig om det var festeblødning....:-)

Jeg vet virkelig ikke når egløsning var; jeg testet men fikk bare negativt resultat. Nå er jeg på dag 21, og har hatt ømme pupper i over en uke, så regner med den er over - hvis den var i det hele tatt!!

Når har du IKM ?

Skrevet

Hvor lang syklus har du da?? Ca 31? ville da trodd at EL din var rund dag 15-17 ca...Ikke sikkert da, men sånn ca...Så skal vel ikke se helt bort i fra at du har vært heldig=o) Ømme pupper er jo som regel en sikker symptom da, med mindre man har det ved mensen også, da kan det bli litt forvirrende...

Jeg vet ikke når jeg har IKM, har forsatt ustabil syklus, men denne syklusen er bare 1 dag over som sist, så enten IKM i dag/i morgen eller ca onsdag neste uke...Sånn ca...hehe...Men jeg tror jeg ville ha sagt onsdag neste uke... hvis jeg har en syklus på 32...Så langt er jeg på dag 26 i syklusen, forrige var på 25...Veeeldig kort lutealfase...ca 8-9 dager...

Skrevet

Hehe, neste måned skal jeg definitivt teste fra dag 10 - og med digital test!

Med tanke på ømme pupper, har jeg hatt det fra midt i måneden og en kort uke de siste tre månedene. Denne gangen holder de seg oppblåse og ømme...:-)

Du må ha lykke til, da, og send ut et lite pip hvis/ når det skjer noe:-))

Klem!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...