Gå til innhold

Noen som klarer å sove hele natten enda.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så lei av at jeg må opp igjen flere turer om nattten for å gå på do.

Tenkte på at det skal bli godt å få sove hele naten igjen snart....

He he blir vel ganske lenge til det da vil jeg tro.

Regner med at lille baby kommer til å være oppe noen turer om natta.

Men det blir noe annet.

Gleder meg til å sove på magen og ha kroppen for meg selv igjen.

Mest av alt : gleder meg til å få snuppa mi.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er lenge siden jeg har kunnet sove hele natten gjennom ja... Enten så våkner jeg fordi jeg må på do, eller så har jeg tippa forover og ligger på magen og har begynt å få vondt. Eller krampe i beinet.. Eller så har jeg vondt i korsryggen.. Gleder meg til å kunne sove på magen igjen ja =)

Skrevet

Jeg våkner mange ganger om natten å må snu meg.. mister følelsen i kroppen og våkner av at det er vondt, men slipper heldigvis å gå på do om natten ;) ganske heldig der......

men må legge meg litt på dagen igjen fordi jeg ikke får nok søvn iløpet av natten... ZZzzZZzz.....

gleder meg veldig til å sove på magen..... beste sovestilling for meg ;)

men nå er det bare 1 mnd igjen til lillegutt kommer.. gleeeeder meg...

Skrevet

Den siste uke våkner jeg 2 ganger om natta for å gå på do, eller så våkner jeg hver gang jeg snur meg, men sovner fort igjen. Men klarer ikke sove lenge om dagen... Så blir tidlig kvelden gitt ;-)

Skrevet

Nei klarer ikke sove hele natta er minst oppe 2 ganger..

sovner ganske fort igjen etterpå,man blir å legge seg tidlig,er veldig trøtt for tiden ogs¨å

Skrevet

Jeg sover hele natta gjennom ennå (starter på uke 34 i morgen). Må ikke opp på do, og blir aldri vekket av at babyen sparker etc.

Jeg må understreke at jeg er veldig lettsovet, så jeg hadde kommet til å våkne hvis babyen hadde romstert ja. Vi har kommet inn i omtrent samme døgnrytme, så jeg håper den fortsetter etter fødselen slik den gjorde med jenta vår:)

Skrevet

Det meste jeg greier å sove i ett strekk er 4 - 5 timer. Må på do 2 ganger i løpet av natten, og skroget skriker etter å skifte stilling et par ganger. Ender med å duppe av litt på morgenkvisten igjen.

Glunten har samme rytme som meg rent bortsett fra at han har en hikkeseanse kl 03.30 hver natt. Det merker jeg kun hvis jeg allerede er våken.

Skrevet

Jeg er utrolig heldig - er 39+4 i dag, og har ikke våknet en eneste natt for å gå på do - sovet godt hele tiden :-)

Skrevet

Hadde jeg bare måtte stå opp 2 ganger per natt skulle jeg prist meg lykkelig. Jeg syntes ikke jeg rekker å sovne jeg før jeg må opp igjen. Har i det siste telt antall ganger jeg må opp og ut av sengen enten for å gå på do eller pga kramper i leggene, og det varierer mellom 7 og 10 ganger hver natt og det er fordelt på de 8 timene i sengen. Så blir ikke tid til mye soving mellom øktene. En heldig natt kan jeg sove opptil 2 timer sammenhengende, men det er sjeldent. Håper det snart roer seg litt...

Skrevet

Skulle ønske det var lettere å sove på natta! Er i uke 34. Er mye plaga av rastløse muskler og verking i rygg og bekkenområde om natta. Vandrer rundt og snur meg fra side til side. Har en og aan god natt innimellom, men blir veldig sliten av dette. Hadde håpet å sove litt mere ut i sommer før amming og nattevåk tar til..

Skrevet

Jeg har vært oppe ihvertfall en gang pr natt pga følinger det meste av svangerskapet, men nå siste mnd har jeg sluppet unna følinger og fått sove..

Har stort sett ikke gått på do engang..

Så jeg nyter å få sove nå, for jeg regner med at det blir ihvertfall 1 år til jeg får sove hele natten igjen. Om ikke lengre..

Skrevet

Uff, nei våkner hele tiden pga at jeg må tisse eller fordi det verker sånn i bekkenet...:o( Men, men vet det blir verre nå babyen kommer...bare håper hun har bedre sovehjerte enn storebror....:o/

Skrevet

har ikke sovet en hel natt på evigheter jeg,men kroppen har begynt å bli vant til d.. går ut i fra at babyen i magen blir våken en del oxo.. storebror hadde kolikk/kiss til han var 14 mnd å sover ennå ikke natten igjennom så er en vanesak... tisser vær time på natt nå hehe og bekkenet knaker:O/ så litt ubehagelig kan man si...

Skrevet

Haha, dette var morsom lesning! Føler veldig for å hive meg med; står opp for å tisse minst hver annen time, og kaster meg hit og dit fordi jeg blir svimmel av å ligge på ryggen, som er min yndlingsstilling. I tillegg er det allergitid, så våkner titt og ofte for å snyte... Så nå har jeg kuttet ut vekkerklokka! :) Bare én måned igjen, da, det går kjempebra.

Skrevet

Hvis jeg ikke hadde våknet om natta, hadde jeg tisset i sengen. Det er jeg helt sikker på!! Har en del kramper også som jeg våkner av.

He, he jeg er ikke engang høygravid enda så jeg har mange fine netter i møte ja.

Skrevet

Jeg våkner av at armene mine som er fulle av vann sover.. de er heeelt uten følelse og det gjør vondt langt inn i leddene på fingrene..:(

I tillegg tør jeg ikke legge meg før jeg VET at jeg får sove..dermed blir det lange kvelder og trøtte dager..har såå lyst på en hvil nå, men tør ikke for da får jeg nok ikke sove til natta...

UÆÆÆÆ!! Jeg blir gaaaaaaaal! Og leiligheten ser ut som en krigssone..sukk!

Skrevet

Nei du her oves det ikke hele natten nei.....tisser ihvertfall to, tre ganger og våkner innimellom å må stå opp bare fordi jeg er lei av å ligge i senga...verker her og der. Gleder meg også enormt til å ligge på magen. Få kroppen for seg selv... nesten da. bortsett for de to fordelene som snynligviis blir hyppig brukt frammover he,he.....

Skrevet

Regnet med at det var flere av oss ja.

Det er godt bare å vite at man ikke er alene.

Mange kvelder gruer jeg meg til å legge meg for jeg vet hvordan natta blir.

men snart er dette over og glemt..

Skrevet

Jeg klaget over lite søvn til søsteren min, og at jeg våkner så mye- og at jeg gjerne hadde sett at han fant veien ut om ikke så lenge!:o) "Bare vent to måneder etter fødsel du, så vil du gjerne at han skal finne veien inn igjen sånn at du får sove om natten!" Så kanskje vi alikevel bare skal nyte at vi får sove/dorme litt nå mens vi kan ? :o)

Skrevet

Har ikke sovet en hel natt på snart 12 år, da førstemann ble født. Enten så har jeg vært gravid og flydd på do, eller så har jeg ammet eller hatt urolige unger. Om 8(?) uker kommer nr.6. Blir fort en vane. Hvis det er stille og rolig om natta, vokner jeg av det.

Skrevet

Tror ikke jeg har sovet en hel natt siden jeg ble gravid jeg. Litt slitsomt med disse do-turene, ser heller fram til å våkne av babygråt:)

Skrevet

Sove ei heil natt.....det er heilt ukjent for meg.....spring på do annakvar time....har sendt søknad til sambo om eg kan få ha tisselaken i senga slik at eg slepp stå opp ;)

Han skjønnar problemet, for førigår vakna han kvar gong eg velta meg rundt og ut av senga *hehe*

Trur kroppen er laga på dette viset eg...slik at me er klare til babyen kjem....for det blir ikkje meir soving da.....kvar 3dje time meiner eg å minnast?!

Jaja.....viss det er noko trøst....så får ein sei som Henning Sommero...."du skal ikkje såva burt sumarnatti..... =)) "

Skrevet

ja ja, vi får holde ut den tida som er igjen, d er ganske varmt om natta og j må på do flere ganger om natta, ellers blir magen min steinhard, men j har bare 29 dager igjen og j gleder m å få kroppen min igjen, trene og alt som j gjorde før, og ikke minst hilse på den lille skjøne:)

ha en fin kveld:)

Gjest Ut på tur
Skrevet

Leste ett sted at det at vi våkner om natta nå er kroppens finurlige måte å lære oss at snart blir det nattevåk :)

Skrevet

I natt sov jeg hele natten gjennom på lenge..

Lurer på om sex kan a noe med det å gjøre.

Sambo og jeg hadde sex i går kveld og jeg sovnet rett etterpå og sov helt til kl ni!!!

Skvatt nesten når jeg våknet...Ingen do tur?

He he..... Skal prøves igjen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...