puttelutten <3M&M<3 Skrevet 21. juni 2007 #1 Skrevet 21. juni 2007 Jeg fikk en liten gutt for snart 15 mnd siden, sluttet å amme ham for 3 mnd siden, å de 2 siste mnd fram til da hadde han kun fått 2-3 ganger i uken kanskje.... Men hvor i H*¤%)#E blir det av mensen? Må sies at jeg har tatt 3 graviditetstester de siste mnd, siste for 1 uke siden... Alle negativ, pluss at vi er veeldig forsiktig, så tviler på at jeg er gravid!! Begynner nesten å bli bekymret for at den aldri kommer tilbake, i hvertfall når min mor å mine venninner sier at dette ikke kan være normalt!!!! Andre som har opplevd dette? Hadde med hånden på hjertet aldri trodd jeg skulle savne mensen.... Men nå som jeg ikke har hatt den siden juli 05 begynner jeg nesten å bli litt bekymret... Berolige meg noen???
krabbetrollet Skrevet 21. juni 2007 #2 Skrevet 21. juni 2007 Ikke unormalt, nei :-) Etter både 1. og 2. fødsel gikk det flere mnd etter ammeslutt før mensen var tilbake.
puttelutten <3M&M<3 Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. juni 2007 Tuusen takk!!! Du aner ikke så beroligende det var!!!! )))) Typisk at jeg får den igjen når vi er i syden da med andre ord
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå