Gjest Skrevet 21. juni 2007 #1 Skrevet 21. juni 2007 jeg er plaget med masse kynnere og ekstrem uvellfølelse ved mye bevegelse, spesielt mye bøying opp og ned 26+3 idag... lenge å være sylemeldt om eg ikke blir bedre)
gry78 prinsessa er kommet! Skrevet 21. juni 2007 #2 Skrevet 21. juni 2007 jeg har vært sykemeldt i et år nå(kreft) og er dritt lei!!!!!
prøvekluten+3små Skrevet 21. juni 2007 #3 Skrevet 21. juni 2007 oi,åssen er det å ha det+ en baby i magen da gry? jeg er og sykemeldt..kvalme her:o/
Ioren Skrevet 21. juni 2007 #4 Skrevet 21. juni 2007 20% sykemeldt pga bekkenløsning, går nok opp i uføreprosent til uka når jeg er hos legen min tenker jeg.. Det kjennes ut som det er best iallefall... Aller helst ville jeg ha hatt aktiv sykemelding, men det vil ikke jobben min, for da må de inn med en ny person i tillegg til meg nå og ikke om en og en halv mnd som var planen deres.....
varg veum Skrevet 21. juni 2007 #5 Skrevet 21. juni 2007 100% sm fra uke 20 pga bekkeløsning og kynnere.. kjedelig i starten men no er det greit.. hadde ikke så mye valg egentlig kunne jo ikek gjøre noe likevel..
gry78 prinsessa er kommet! Skrevet 21. juni 2007 #6 Skrevet 21. juni 2007 det går bra det, er ferdi m behandlingene foreløpig.. babyen i magen har det fint, får endel ekstra oppfølging og ul. men det er klart, tankene er jo der hele tiden, vil jo holde meg frisk så lille kan komme til verden frisk og rask.)
*RutIetutt* Skrevet 21. juni 2007 #7 Skrevet 21. juni 2007 Har vært sykemeldt så godt som hele svangerskapet:o( Fra uke 5-15 for ekstrem svangerskapskvalme. Fra uke 15 60% sm pga kvalme og bekkenløsning. Ble 80% sm rundt uke 27 (husker ikke helt når) pga det samme og 100% sm fra 1. juni og frem til permisjonen starter 5. juli pga veldig vondt bekken...( Utrolig kjipt å være så masse sykemeldt, og jeg er kjemperastløs og kjeder meg mye....særlig siden jeg ikke klarer å være aktiv i det hele tatt:o( Men jeg kjenner jo at jeg har godt av å være sm...
snella snella, aug05 og sept07 Skrevet 21. juni 2007 #8 Skrevet 21. juni 2007 Halvt sykemeldt pga bekkenplager, men nå er det straks ferie!
Gjest Skrevet 21. juni 2007 #9 Skrevet 21. juni 2007 100% sykemeldt og har vært det siden uke 9.. Er idag 27 uker.. I førsten var det fordi jeg var kvalm og sliten og ikke i form, også har jeg hatt veldig lavt blostrykk hele tiden, noe som gjør at jeg er mye svimmel og uvel.. Dessuten er legen min opptatt av at jeg ikke skal stresse eller føle at det blir tungt og slitsomt, jeg hadde en svangerskapsdepresjon i mitt forrige svangerskap, da begynte det i 4 mnd og varte til vesla var ca 5-6 mnd.. Derfor er det forebygging sier legen og la meg få tid til å nyte og kose meg i svangerskapet..
ano`num *17.03.10* Skrevet 21. juni 2007 #10 Skrevet 21. juni 2007 Jeg er endelig kommet over sm, men får ikke lov å gå tilbake til den gamle jobben min. Så surrer bare hjemme likevell. Prøver å få jobb, midlertidig, et annet sted. Men det er jo seff ikke enkelt.
jente og gutt Skrevet 21. juni 2007 #11 Skrevet 21. juni 2007 Først pga kvalme, nå fordi jeg har en tung jobb og ikke greier å jobbe fullt.
Moyra Skrevet 21. juni 2007 #12 Skrevet 21. juni 2007 100% sykmeldt pga bekkenløsning siden uke 19. Er i uke 21 nå og sykmeldingen min går ut, men nå er det tid for 3 uker med ferie, så jeg får se hva legen sier når jeg kommer tilbake.
Gjest Skrevet 21. juni 2007 #13 Skrevet 21. juni 2007 Først pga kvalme fra uke 12, nå og frem til permisjonen pga kvalme og bekkenløsning.
stolt mamma til 2 =) Skrevet 21. juni 2007 #14 Skrevet 21. juni 2007 Jeg har vært 100% sykemeldt siden uke 20, pga for tidlige rier, har måttet ta det med ro siden, men er nå 34 uker og ser positivt fremover :-)
Joda, jeg vet best! Skrevet 21. juni 2007 #16 Skrevet 21. juni 2007 begynte med 30% pga kvalme, men er nå 100% pga kvalme. Er bare tolv uker på vei, men regner ikke med å komme tilbake.
Snuppa_00:13 og Gutt_16:28 Skrevet 21. juni 2007 #17 Skrevet 21. juni 2007 Jeg er i uke 20 og var hos legen i går fikk akutt time pga magesmerter. Jeg klarte ikke å rette meg opp. Legen undersøkte magen og målte litt. Jeg hadde så vondt at jeg ikke klarte å sitte stille. Har kontor jobb, og da jeg spurte kjerring legen om jeg kunne få sykemelding for en dag så fikk beskjed at jeg har stille sittende jobb og kan dra tilbake til jobben. Jeg har ekstrem bekkenløsning, og har hatt det siden uke 14. Halter, beina låser seg, svimmel, blir kvalm av smerter osv osv. men en dag sykemelding får jeg ikke. Ikke fikk jeg det heller da jeg hadde blødninger (og det var flere ganger). Jeg vil ikke være sykemeldt, det har jeg ikke tid til men jeg har virkelig vondt, og føler at jeg ikke har noe liv lenger kun jobben og sofa.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå