A9K1 Skrevet 21. juni 2007 #1 Skrevet 21. juni 2007 Er bare litt nysjerrig.. Hvordan er formen, og hva gjør dere for å få tiden til å gå?? Selv er jeg nå 5 dager over termin, og er rimelig drittlei!! Føler jeg sitter hjemme i ett fengsel, tør liksom ikke å gå ut å gjøre så mye, i "tilfelle" vannet skulle gå.. Kjedsomheten tar snart overhånd, har ryddet og skrubbet hele huset, vasket klær, alt er liksom klart.. Noen forslag til å få tiden til å gå? :-)
Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥ Skrevet 21. juni 2007 #2 Skrevet 21. juni 2007 Jeg er på overtid dessverre...5. dagen nå her også...aargh:( Formen er veldig varierende, i dag er den elendig, men det skyldes at jeg ikke fikk sove før 02.30 (lysvåken av en eller annen grunn) og det at jeg vaska hele huset i går kveld, så bekkenet er utrolig vondt:( Jeg prøver å bevege meg så mye som mulig, men orker jo ikke all verden da..går kvarters turer med hunden og var på senteret her en dag med ei venninne i 2 timer. Blir også noen kafeturer med venninner på kveldstid. Sånn ellers på dagtid, så tar jeg det med knusende ro..ser litt på tv, er på internet, ser på og ordner babyutstyret...alt er klappet og klart;) Tips til aktiviteter...hm, selv så orker jeg ikke dette om dagen, men hva scrapbooking, håndarbeid etc... Leser mye bøker...har lest hele bokhylla vår jeg i løpet av dette svangerskapet! Lykke til, håper vi begge snart er "ferdige"!!!
stabilo Skrevet 21. juni 2007 #3 Skrevet 21. juni 2007 Jeg er også 5 dager over termin nå... Formen er ok bortsett fra at jeg har klart å bli forkjølet:S Kjeder meg en del jeg også men har to eldre barn så dagene går nå sin gang:)
pink1254788 Skrevet 21. juni 2007 #4 Skrevet 21. juni 2007 4 dager over her... Prøver å ordne litt hjemme og sånn, handle litt... Også har jeg begynt å ''lese meg opp'' til den nye Harry Potter boka som kommer snart, så jeg er oppdatert;P Men vil ha den bebisen ut NÅ! Ikke antydninger til at noe skjer heller:(
IJ med Lillebror i magen Skrevet 21. juni 2007 #5 Skrevet 21. juni 2007 Overtid er ikke før man har gått 42 uker...... Min første sønn er født 18 dager over termin.... dere får bare vente:-)
stabilo Skrevet 21. juni 2007 #6 Skrevet 21. juni 2007 Det er sant at man ikke er medisinsk overtidig før 14 dager etter termin. Men man er på overtid etter terminberegningen. Min jordmor betegner det også som overtid, og jeg blir sjekket oftere. I tillegg så sier jordmor at etter termindagen så endrer mye seg. Barnet legger bla. mindre på seg. Skjønner liksom ikke hvorfor så mange har behovet for å påpeke at man ikke er på overtid før 14 dager etter termin. Man sier jo også at man føder før tiden dersom man får før termin. Man får heller ikke lov til å bli overtidig da, siden man blir satt igang når de 14 dagene har gått.
Gutt nr.2 på vei:) *fødeklar Skrevet 21. juni 2007 #7 Skrevet 21. juni 2007 Tre deger her:( Heldigvis har mannen startet ferie, så han er med meg overalt. Kan ikke drive med aktiviteter alene når man er så gravid. Lykke til alle sammen, håper det ikke blir så mange sånne overtidsdager!
På'n igjen:)!! Skrevet 21. juni 2007 #8 Skrevet 21. juni 2007 Er 7 dager over termin, og temmelig lei... Bekkenet mitt er fryktelig vondt, så det begrenser seg veldig hva jeg kan fylle dagene med... Men i dag skal jeg på kontroll til jordmor så håper virkelig hun kan gi meg noen oppløftende ord. Hun skal blant annet sjekke modningen, spennende!!! Også skal hun henvise meg til sykehuset, håper ikke jeg må vente altfor lenge for å komme inn på kontroll der!!!
Én til Skrevet 21. juni 2007 #9 Skrevet 21. juni 2007 Første dag over termin her.. Trodde kanskje noe kom til å skje i natt, for hadde så sinnssykt vonde kynnere. Har kanskje fått sove maks 3 timer.. *Gjeeeeesp* Men neida, ikke noe action her. Frysern er full av bakst og gryteretter, klesskapet er ryddet og leiligheten er vasket. Gått litt tom for andre gjøremål, så nå er jeg tv-slave med god samvittighet ;-) Kjøpt meg et par DVD-bokser med serier jeg følger med på.
Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥ Skrevet 21. juni 2007 #10 Skrevet 21. juni 2007 Enig med deg...er jo ikke helt blåste heller;) Mange som påpekte i et innlegg jeg hadde ang. kjerringråd, at "babyen kommer når den kommer"...nei dæven sier du det;) He he...
stabilo Skrevet 21. juni 2007 #12 Skrevet 21. juni 2007 Flink du har vært da som har bakt og laget mat... Kommer til å ønske at jeg hadde gjort det jeg og snart tenker jeg :S Men skal vaske i dag da, så da er i allefall huset rent:)
Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥ Skrevet 21. juni 2007 #13 Skrevet 21. juni 2007 Det burde jeg ha gjort også...kjøpt noen dvd bokser altså..er ikke akkurat spennende underholdning på tv`en på dagtid...days of our lives gjør liksom ikke nytten;) he he! Og huset er reint og ryddig så lenge det varer...er noen rotehuer jeg og sambo;) Og frysen har snart fått nok et tilskudd med deilig bakst...mmm, lukter såååå godt...
Én til Skrevet 21. juni 2007 #14 Skrevet 21. juni 2007 Hehe, sant.. utrolig hvor mye skvip som går på tv'n på dagtid! Boks-salg på platekompaniet.no reddet meg.. hehe. CSI og Grey's anatomy - here I come :-D
Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥ Skrevet 21. juni 2007 #15 Skrevet 21. juni 2007 Å, jeg elsker Grey`s anatomy...begynner vel neste uke igjen gjør det ikke? Snart i hvertfall...
Én til Skrevet 21. juni 2007 #16 Skrevet 21. juni 2007 Åh, gjør det? Sesong 3 altså?? Hm, trodde ikke det var før til høsten jeg. De bruker jo bare å sende repriser nå om sommeren...
Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥ Skrevet 21. juni 2007 #17 Skrevet 21. juni 2007 Å nei, ikke si det...hørte i hvertfall at det skulle ta over et Desperate Housewifes nå, så antok at det var nye episoder, men høres jo litt logisk ut med repriser da:( Fillern..
Én til Skrevet 21. juni 2007 #18 Skrevet 21. juni 2007 Johooo - ser ut som om du har rett!! Fant denne artikkelen: http://web3.aftenbladet.no/underholdning/tv/article464462.ece
Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥ Skrevet 21. juni 2007 #19 Skrevet 21. juni 2007 YEEEESSSS!!!! Herlig!!!!! Gleder meg vilt, sluttet jo så spennende....
Én til Skrevet 21. juni 2007 #20 Skrevet 21. juni 2007 Og ifølge tv2.no var episoden av Frustrerte fruer som ble vist sist nr 17 av 22, så da er det vel ennå litt tid igjen...
Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥ Skrevet 21. juni 2007 #21 Skrevet 21. juni 2007 okay, så da er det noen uker igjen da, men jeg skal nok holde ut... Lykke til med fødsel etc....vi får oppdatere hverandre her inne på BIM om hva som skjer da:)
Én til Skrevet 21. juni 2007 #22 Skrevet 21. juni 2007 Takk det samme - får krysse fingrene for at det skjer noe veeeeeldig snart :-) Ha en fin dag!
A9K1 Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #24 Skrevet 21. juni 2007 Takk for svar :-) Godt å høre at jeg ikke er den eneste (selv om jeg ikke trodde d da) hehe.. Lykke til alle sammen!!! La oss håpe d skjer noe i natt :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå