Jente89 ♥ Skrevet 21. juni 2007 #1 Skrevet 21. juni 2007 syns det høres så rart ut at det er 48 dager.. men kansje jeg surrer litt nå!
katlinka Skrevet 21. juni 2007 #2 Skrevet 21. juni 2007 Menssyklusen? Snittet er 28 dager, men det er definitivt ikke sånn for alle kvinner...
Jente89 ♥ Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. juni 2007 ja fankern 28 jeg mente.. hehe.. litt tastefeil her
MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 21. juni 2007 #4 Skrevet 21. juni 2007 eg har syklus på 30 dager. Det er forskjellig fra person til person.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå