Gå til innhold

Må bare spørre:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om du hadde hatt en ide til ei bok eller noe som du mente en kjent norsk person kunne bruke, og du mailer ideen din til henne.

Hun er interessert. Og synes ideen er topp.

Hva gjør du videre?

Dvs. lille mini meg mot prinsesse Martha liksom...Det er ikke henne men ok. Alle kjenner denne personen.

Har noen tips???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du gjør ingenting.

Regner med at vedkommende jobber med skriving, og som i alle andre yrker er det ikke en særlig kul ting å komme med forslag til hvordan eller hva man skal gjøre innenfor andres yrkesrammer, med mindre du er en kollega? Om du har en ekte genuin idé, serverer du den uten at det kommer frem at dette er et forslag, og så gjør vedkommende hva h*n vil fremover.

At vedkommende sier at ideen er topp, kan like gjerne være fordi vedkommende har en smule mer fintfølelse enn deg.

Om ideen er så god, hvorfor gjør du ikke heller noe med det selv?

Skrevet

Vel ideen er noe annet enn en ide til en bok. Men ok kan ikke si hva det er.

MEN jeg kan gjøre det selv men må da reise hele Norge, og med små barn greier jeg ikke det. Jeg har utviklet noe som 1 person kan ta i bruk og det passer perfekt for vedkommende, men du har rett jeg kan gjøre det selv.

Skrevet

Jeg ville likt dårlig om noen hadde kommet med en idé som jeg skulle gjennomført.

Skrevet

Jaja takk for svar. Hun ser nok at hun kan tjene masse på dette, så det er nok derfor.

Skrevet

Hvis personen virkelig liker ideen og kunne tenke seg å jobbe videre med den, så foreslå et samarbeid. Vær med på å utvikle konseptet (forstår deg slik at det er noe slikt) og vær med i kulissene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...