Gå til innhold

Parforhold og to små...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan påvirket det å få andremann forholdet? Vi har ei lita tulle nå, og har det veldig fint sammen som en liten familie. Nå begynner vi å tenke på nestemann, og i den forbindelse lurer jeg på hvordan det vil påvirke parforholdet. Forandrer ting seg mye? Positivt/negativt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her ble alt enda bedre enn det var. Klart, i begynnelsen når man var utslitt av mangel på søvn så kunne det til tider bli ampert, men sånn er det jo ofte. Så lenge man behandler hverandre med respekt så tåler man å småkrangle litt. Når man venter nr 2 er man jo også forberedt på det som kommer, har jo vært igjennom det før, og dermed senker man kanskje forventningene litt. Trodde alt var så rosenrødt og bare fint når en skjønn liten baby skulle i hus, men sånn er det jo ikke hele tiden da. ;o)

Skrevet

En er ingen, to er ti - he he. Det er faktisk litt sant i akkurat det uttrykket der. Vi synes det var slitsomt med en liten krabat i huset (stor omveltning med førstemann selvfølgelig). Plutselig kunne vi ikke gjøre ting til akkurat de tidene vi ville osv.

Da han var 11 mnd ble jeg gravid på nytt, og nå har vi en på snart 3 og ei tulle på 1 år, og jeg kan ikke SKJØNNE hva som var så slitsomt da vi fikk førstemann.

Så man venner seg til alt, og nå ser vi hvor stor glede de har av hverandre. De har begynt å leke sammen, og minstejenta tar etter broren i ett og alt. Synger han, synger hun også, Hyler han, hyler hun også. Sånn vil det nok bli en stund fremover, men vi angrer ikke på at vi fikk dem så tett (ikke heeeeeelt planlagt, da).

Eldstemann har tatt det veldig fint. Det er nesten ikke noe sjalusi i det hele tatt, så der har vi vært heldig. Litt innimellom er det jo, men for det meste er broren bare stolt av lillesøster og skal passe på henne. Håper det blir sånn i maaaaaaaaaaaaaaange år fremover, så slipper pappa å ligge med hagle i vinduet når guttene ringer på døra (tjihiii).

Skrevet

her har det gått over alle forventninger. Vi har det enda bedre som familie, koser oss masse samme og med den lille ( 2 mnd nå)

Vi er også mere kjærester, og bruker alle anledninger til å kose og ta være på hverandre. Har begynt å verdsette alle små øyeblikk :)

Lykke til

Skrevet

Høres bra ut :-) Jeg har også tenkt en del på dette her, venter nr 2 i august.

Gruer meg til begge barna er syke på en gang...Mimmi er syk nå og jeg blir så bekymret hver gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...