Gå til innhold

uæææ..... mareritt

Anbefalte innlegg

Skrevet

hadde et sånt ekkelt mareritt i natt. drømte at jeg hadde født en liten jente. men jeg hadde lovet å adoptere hun bort til min tante. angret da jeg hadde født. fikk ikke se hun en gang. så gikk jeg rundt og eneste jeg ville var å se hun og amme. ende med at jeg våknet av at jeg gråt. og da måtte jeg gråte litt til fordi at marerittet var så grusomt. huff...

flere som sliter med ekle mareritt? det er lite gøy.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe, det er visstnok ganske normalt... mener å ha lest at det er en del av forberedelsene til å knytte bånd til den lille, og ellers være forberedt på å verne om det nyfødte livet. Hvorvidt dette stemmer aner jeg ikke, men kan jo høres litt logisk ut.

Jeg har hatt de UTROLIGSTE drømmer... Den første jeg husker var at jeg ammet så livaktig at jeg trodde jeg var våken. Og aming var jo ingen heksekunst i drømme iallefall:)

Skrevet

he he.. ja alt er enkelt i drømme. har tidligere drømt at jeg har født. det var lett fødsel det. ungen bare sklei ut. ingen smerte eller noe. he he... jeg drømte forresten om deg, eller nicket ditt for noen dager siden.he he.. det var rart det.

Skrevet

Off... Ja, enkelte mareritt kan bli litt for mye av det gode....

Var en natt jeg hadde drømt om amming, og når jeg våkna om morran var det da DEN kembo flekken på lakenet og på dynetrekket..... :s

De flekkene er forresten utrivelig kalde og "seige"..... Urk.....

Skrevet

huff.. ja de flekkene er like ille som sædflekker. her har det begynt å renne som bare det når vi har sex. og første gang det skjedde, så lurte jeg på hvordan i alle dager sambo hadde klart å legge fra seg en sædflekk helt oppe ved puten min. han hadde jo ikke vært der. men det viste seg at det bare var jeg som lakk da. var visst kommet dam på sambo også. he he

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...