Gå til innhold

leeeeeeeeeeeeei!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

andre?

Er i uke 39, har 16 dager til termin og forste mann kom akkurat 7 dager foer termin. Haaper/tror at denne gangen og kommer babyen foer.

eg fole eg sitte aa vente aa vnete......og ber til gud(?!) om at alt starter om morgenen og ikke paa natten!! Saann etter frokost og en dysj!! DA er jeg klar!! heheh..kan sikkert ikke styre det da, men lov aa haape!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er drittleei. skrev nettopp ett innlegg på skravle om dette jeg. og smerter. møkka lei.alt er ett stooort herk

Skrevet

Jeg er også lei.... 5 dager til termin. Og hadde trodd hun skulle komme mye før denne gangen. Mange sier at andre gangen går man ikke så ofte over, men dette er egentlig bare med på å skape stoore forventninger til at fødselen skal skje før. Har hørt om de som går 14 dager over med nr 2 mens 1. ble født til termin. Ikke for å skuffe noen, men det er nok ikke helt sikkert at nr 2 er raskere......

Vi må bare vente og vente og vente... Det som er helt sikkert er at de kommer ut! :o)

Skrevet

Jeg er 9 dager på overtid,.. og hvis det ikke skjer noe snart ,...så blir jeg lagt inn... på sinnsykehus!!!

Jeg er langt på vei til å bli gal her....

Har lyst å grine

Skrevet

ja det gaar skikkelig utover humoret!

Har kranglet med mannen saa mye i det siste...bare piss!

saa naa maa bebisen komme fordi vi gaar hverandre paa nervene!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...