"husmor"med lille Nora Skrevet 21. juni 2007 #1 Skrevet 21. juni 2007 håper alle har såvet godt i natt? hva er planene deres for dagen? Eg har såvet kjempe godt helt til kl 6. måtte sånn tisse:p idag skal eg og min mor kjøre til voss å hente søsteren min:) hun flytter hjem idag:)
Gjest Skrevet 21. juni 2007 #2 Skrevet 21. juni 2007 morn morn:) virker som om alle gikk og la seg igjen:/ ingen planer her, annet enn å stappe i meg sjokolade:) hvor bor søstra di?
"husmor"med lille Nora Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. juni 2007 hun bor på voss;) gikk på skole der nå. møtes innpå chatten?
happybirthday Skrevet 21. juni 2007 #4 Skrevet 21. juni 2007 Jeg er våken, men trøtt. Får foreløpig ikke til å sove. Begynner å bli lei. Mens jeg vanligvis er B-menneske har jeg gått fra å plutselig bli A-menneske i første halvdel av graviditeten, til å bli B-menneske igjen om kvelden, men likevel fullt ut våkne flere ganger i løpet av natta og grytidlig om morgenen. Merker jo at jeg ikke er utsovet, men kan likevel tydeligvis leve på slikt søvnunderskudd i flere dager. Kroppen som forbereder seg på nattevåk og lite søvn, ser det ut til.....
"husmor"med lille Nora Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 21. juni 2007 kjenner til det. før kunne eg såve til laaangt på dag, men etter eg blei gravid har eg vaknet tidli! irriterende i grunn. hehe.
line_n & sara Skrevet 21. juni 2007 #7 Skrevet 21. juni 2007 jeg skal kjøre til Kjøben med typen, men ikke før klokka ti! satt vekkerklokka på halv ni, men våkna før sju pga masse svaler som flyr rundt å bråker i bygården! er såå trøtt! er veggis og generellt ikke så voldlig..men jeg vil skyte de svalene!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå