Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

da jeg stod opp hadde jeg veldig lyst på sjokolade, og vi hadde en stor sjokolade - favoritten min - liggende. men jeg fant den ikke og gikk og spurte typen hvor den var.. og han svarte 'mmmmm... det er mulig at jeg spiste den' hele den digre sjokoladen presterte han å spise helt alene i de få timene fra han stod opp til jeg stod opp!!

jeg begynte nesten å grine og så rødt, og gikk før jeg klikket på han. greit nok at jeg ble sur, men å begynne å grine?? for en sjokolade??? snakker om å være hormonell da,, og det er fremdeles 2 uker til jeg skla ha mensen.. kommer bare til å bli verre frem til det...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

off. han typen din har noe å lære der!! hehe ;)

eg gråter bare det ikke er frukost til meg eg!! og er sur resten av dagen..

er du prøver?

Skrevet

jeg hadde aldri turt å spise opp Hans sjokolade.. han hadde blitt dritsur!!

jeg tar fremdeles p-piller for typen er ikke klar ennå:(

Skrevet

åja, såpass.. håper han blir klar snart da :)

lykke til hvertfall :)

Skrevet

haha typen kom nettopp med sjokoladen min! han hadde ikke begynt på den engang, og syntes det var kjempefestlig at jeg hadde blitt sur uten grunn... *stapper i seg sjokolade*

Skrevet

Fysj for en torturist!! Man spøker da ikke med alvorlige ting som sjokolade!!!!!

Skrevet

he he he for en vanvittig slem spøk.... tjihi.. men det er lov å gråte over sjokolade som er blitt borte... Jeg hylgrein i 3 timer fordi vi ikke hadde melk i kjøleskapet... og da fikk jeg ikke lagd pannekaker... At det tar 1 minutt å kjøre til butikken hjalp fryktelig lite...

Kødd aldri med en hormonell kvinne, være seg preggershormoner eller pms... Jeg hadde ikke turt i allefall..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...