Gjest Skrevet 21. juni 2007 #1 Skrevet 21. juni 2007 da jeg stod opp hadde jeg veldig lyst på sjokolade, og vi hadde en stor sjokolade - favoritten min - liggende. men jeg fant den ikke og gikk og spurte typen hvor den var.. og han svarte 'mmmmm... det er mulig at jeg spiste den' hele den digre sjokoladen presterte han å spise helt alene i de få timene fra han stod opp til jeg stod opp!! jeg begynte nesten å grine og så rødt, og gikk før jeg klikket på han. greit nok at jeg ble sur, men å begynne å grine?? for en sjokolade??? snakker om å være hormonell da,, og det er fremdeles 2 uker til jeg skla ha mensen.. kommer bare til å bli verre frem til det...
Poteto Skrevet 21. juni 2007 #2 Skrevet 21. juni 2007 off. han typen din har noe å lære der!! hehe eg gråter bare det ikke er frukost til meg eg!! og er sur resten av dagen.. er du prøver?
Gjest Skrevet 21. juni 2007 #3 Skrevet 21. juni 2007 jeg hadde aldri turt å spise opp Hans sjokolade.. han hadde blitt dritsur!! jeg tar fremdeles p-piller for typen er ikke klar ennå
Poteto Skrevet 21. juni 2007 #4 Skrevet 21. juni 2007 åja, såpass.. håper han blir klar snart da lykke til hvertfall
Gjest Skrevet 21. juni 2007 #5 Skrevet 21. juni 2007 haha typen kom nettopp med sjokoladen min! han hadde ikke begynt på den engang, og syntes det var kjempefestlig at jeg hadde blitt sur uten grunn... *stapper i seg sjokolade*
Fløffy Skrevet 21. juni 2007 #6 Skrevet 21. juni 2007 Fysj for en torturist!! Man spøker da ikke med alvorlige ting som sjokolade!!!!!
Gjest Skrevet 21. juni 2007 #7 Skrevet 21. juni 2007 he he he for en vanvittig slem spøk.... tjihi.. men det er lov å gråte over sjokolade som er blitt borte... Jeg hylgrein i 3 timer fordi vi ikke hadde melk i kjøleskapet... og da fikk jeg ikke lagd pannekaker... At det tar 1 minutt å kjøre til butikken hjalp fryktelig lite... Kødd aldri med en hormonell kvinne, være seg preggershormoner eller pms... Jeg hadde ikke turt i allefall..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå