Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

off, litt trøtte, blei ein skrivefeil!! hehe.. neon=noen!!*

Skrevet

Jeg er våken... må finne ut om jeg har kynnere eller "ekte varer" håper på kynnere for sambo er i nordsjøen og kommer ikke hjem før om en uke og jeg er dødstrett og vil bare sove.... men kynnerene,maseriene eller hva pokker jeg har er for sterke til å greie å sove.......

Skrevet

off, ikke bra.. kommer dei tett da?

har du noen erfaringer med Link tabletter? (mot halsbrann)

Skrevet

hvorfor er du vaken da??

får du ikke sove?

Skrevet

Er forkjøla, 5 dager over termin:(

Du da?

Skrevet

Kommer hver 7-8 min, men som jeg har hørt før så er det kynnere helt til du ikke greier å tenke eller og snakke, og siden jeg har en akkurat nå når jeg skriver dette så er det enten bare tidlig i fasen eller kynnere....

Nei har ikke erfaring med linktabletter, selv bruker jeg gaviscon både flytende og tabletter... synes tablettene minner litt om lovehearts,

Skrevet

Jeg var forkjøla med forrige mann under fødselen og det gav seg rett etterpå....;o) Kanskje gjør det det på deg også ;o)

Skrevet

kan hende du er tili i fasen ;) når er termin?

okay.. for etter eg tok dei, er eg blitt så dårlige imagen.. vet ikke om det er dei, eller om eg bare har spist no eg ikke tåler...

klarer ikke holdep å maten :(

eg kjøpte og noen sånne tror eg.. i ein blå pakke?

men dei smakte kjempe dårligt... Link smaker eppermynte, men tror eg bør slutte med dei en stund!!

Skrevet

Vi får håpe det. Men tenker kanskje fødselen blir veldig tung... Uansett så tror jeg vesla har bosatt seg for godt der inne:) Hadde aldri trodd jeg skulle gå over termin denne gangen, men så feil kan man ta:)

Skrevet

Kjedelig da... Håper du blir bedre fort!

Skrevet

håper eg og.. tror ikke eg skal spise so mye i dag.. noen forslag på hva som er godt å spise? så kansje holder seg en stund i magen;)

håper du blir kvitt forkjølelsen snart da! å at den lille kommer snart :D

Skrevet

Termin er ikke før 5 juli.... men har født alle de 3 andre før termin første mann kom faktisk 4 uker før..... så jeg er innenfor de magiske 14 dagene før.... så er det første gang jeg har stått opp og det ikke har gitt seg..... så drøyer og drøyer og venter og ser... må jo få tak i samboer også hvis det er noe på gang,,,, han kan jo greie å rekke første flight hjem hvis noe skjer nå på morningen....vet rett og slett ikke hva jeg håper....

Det går ikke noe omgangsyke rundt da ?? ikke så lenge siden jeg hadde det, det fulgte ikke med en lapp da i boksen hvor det står evnt bivirkninger ???

Ja Gaviscon er i en lyseblå pakke, bruser litt voldsomt når du tygger dem.....

Skrevet

Jeg pleier alltid å spise ritz kjeks og drikke tynn saft jeg da... Veldig lurt å spise lite av gangen i allefall... Blir så slapp også hvis man ikke får i seg noe.

Skrevet

Jeg fikk noe tabletter på sykehuset når jeg fødte sist pga forkjølelsen, så sjekker de deg nok også for lungebetennelse... men jeg husker ikke at fødselen var tung fordi jeg var forkjølet og la meg si det slik jeg var pottetett, så tror ikke du trenger å bekymre deg fordet;o)..

La forresten merke til at vi er like gamle... er det din første ?

Skrevet

Han jobber i nordsjøen, så det går jo et flight hver dag på formiddagen, men i helgene går det ingen....så hvis det er noe på gang har han jo en gylden sjanse til å komme hjem tidligst mulig, om ikke han rekke selve fødselen får han iallfall se nurket når det er noen timer gammelt...

Skrevet

Regner vel egentlig uansett med at når det starter så blir fokuset et helt annet sted enn på tett nese:) Skal på sjekk hos jordmor i dag så kanskje de har noen vidunderkur:) Skal få akupunktur av henne også:)

Nei jeg har 2 fra før. Det er snart 8 år siden sistemann da:) Hvor mange hadde du fra før?

Skrevet

Får håpe han rekker fødselen også da:) Har du andre å ha med deg?

Skrevet

Jeg har tre fra før, to på 14 og snart 12 og en på 2...

Du blir regnet som førstegangs igjen da ;o)

Skrevet

Ja svigerinnen min har sagt seg mer enn villig til å være med på fødselen.. så jeg blir ikke alene,

men kan jo ikke annet enn å le da... her sitter jeg 4 gangs fødende og lurer på om fødselen er igang... burde jo ha visst det med sikkerhet....

Skrevet

Har ikke fått høre at jeg regnes som førstegangs nei... Får alltid høre at jeg er en typisk tredjegangs. Har hatt "oppstart" av fødsel nå i over 3 uker... og ingen baby:) Og det er vist typisk 3 gangs... Jeg som håpet så at hun skulle komme før siden jeg får en gigababy...:)

Hvis vi var like gamle når du fikk din første så var du ung når den første kom. - og den andre forsåvidt:)

Skrevet

Jepp var ung, rett før jeg fylt 18 fikk jeg min første.

men jenter jeg skal forsøke å sove litt. har fått snakka med samboer og da avventer jeg og ser hva som skjer i løpet av morningne....om det gir seg eller om det fortsetter.....

godnatt da....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...