Gå til innhold

Nyter å være gravid jeg :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synest det er kos med magen som vokser.

For meg som "har litt ekstra" er det mye enklere å finne klær som passer nå. Særlig overdeler. Til vanlig er det vanskelig å skjule det jeg har ekstra. Men nå kommer det frem i form av en flott mage :)

Er så deilig å kjenne at det er liv i magen min også. Igjen :)

Nyter hvert spark. Klarer ikke irritere meg over de som gjør vondt.

Gleder meg over å kjenne liv.

Ligger i sofa`en om kvelden å ser magen bevege seg. Det er litt av et syn det!

Hver dag, mange ganger faktisk. Tenker jeg på hvor heldige vi er!

Vi venter et barn sammen.

Jeg handler klær, leter frem etter storesøster og planlegger det som vi kan planlegge.

Vi er heldige!!

Så er det bare helt nydelig hver gang den kommende storesøsteren legger handen på magen og får kontakt i form av en dytt tilbake.

Eller når hun sier "natta" og gir klem til magen.

Måtte bare skrive litt om alt det positive en graviditet medfører jeg (";)

Er jo så lett å bare skrive om det negative her inne. Er jo det vi husker best, og føler for å brøle ut. Vi må ikke glemme alle de gode stundene mellom halsbrann, bekkenløsning, sammenklemte nyrer og alle andre plager det medfører.

Go`natt alle medbimmere.

& go`monr til dere som ikke leser dette på noen timer (";)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så fint skrevet:) ja vi er heldige.. ikke alle som kan bli gravide og få barn, så vi må være takknemlige! Jeg har en sønn på litt over 3mnd, må innrømme at jeg savner sparkene i magen endel..så det må du bare kose deg masse med mens du kan;o) men er fantastisk å se at han utvikler seg hver dag, og kjempegod følelse å være mamma.

Søtt av storesøster å si natta til baby da;O) du og dine må ha en god dag.. masse lykke til med svangerskapet og tiden fremover! *klem*

Skrevet

Føler det på samme måte som deg, ano`num*29.09.07*:o)

Selv om jeg syns det begynner å bli vel slitsomt nå - føler meg egentlig ganske handicappet med dette bekkenet:o( MEN, det er jo verdt alt sammen! Elsker den flotte magen min - driter i at "alle" må kommentere hvor stor den er;o) Elsker å kjenne lillesnuppa bevege seg der inne og å se hele magen bevege seg;o)

Vasker på små rosa plagg og gleder med til den nye vognen kommer...

Kommer til å savne å være gravid når jeg ikke er det lengre....det gjorde jeg sist...en glemmer veldig fort alt som var slitsomt og vondt, og husker bare det koselige....det gjorde i allefall jeg. I og med at dette er siste gangen, så blir det vel et ekstra savn...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...