cam84 Skrevet 20. juni 2007 #1 Skrevet 20. juni 2007 Huff.. Etter en missed abortion august i fjor har vi prøvd å prøvd på å bli gravid igjen.. Hadd sex hver dag, å hver andre dag, hver tredje dag.. Æ blir snart tøven!!:/ Nu e vi i juni å enda har d ikje skjedd nåkka...E det nån som kjenne sæ ijænn? Eller har nån goe råd å gje tell en førrtvilt nordlænning??
Miraculix Skrevet 21. juni 2007 #2 Skrevet 21. juni 2007 Da er vi to, har også sliti med å få spiren til å sitte etter missed abortion for leenge siden, var da tolv uker (fosteret ti) og ikke brukt prev siden.. Har hatt ett par "bomskudd" som jeg ikke vet var SA eller kjemisk og sitter nå igjen - to uker over tiden - med negative tester. Veldig frustrerende. Jeg har begynt med "utredning" eller iallefall smått sjekke om det kan være noe annet galt. Tror ikke det at vi ikke blir gravide nå, har noe med missed abortion å gjøre, håper iallefall ikke det..! Fikk beskjed fra gyn om at siden jeg hadde klart å komme så langt i svangerskapet den gangen så var det mest sannsynlig ingenting galt, MEN jeg gir meg ikke - for det er snart to år siden.. Har iallefall tatt blodprøver for å sjekke om alt er rett i.f.t hormoner å sånt nå, innvendig ul viste at alt så bra ut - så det må jo være en annen grunn..! Får faktisk svar på de prøvene idag kl 13.00 så må jo innrømme at jeg er ganske så nervøs...... Har vel egentlig ikke noe bra svar til deg, må vel bare si at det er flere som er samme båt - og jeg HÅPER at det ikke tar så lang tid for deg, som det har gjort for meg! Massse lykke til :-)
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 21. juni 2007 #3 Skrevet 21. juni 2007 husk at det helt vanlig at det tar 1 år. så ikke mist motet enda....
PeggyPreg Skrevet 21. juni 2007 #4 Skrevet 21. juni 2007 Huff, jeg er også drittlei nå!!!!! Skulle egentlig vært 7 mnd på vei nå......, men endte i SA, og i dag er tanta på plass nok en gang...jeg bare er så drittlei nå....æsj, æsj. æsj
cam84 Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 22. juni 2007 Huff, æ føl me dæ.. Æ bi like førbanna kvær gang mensn kjæm!!! Å ikje minst frustrert, vi må bærre tenk positivt... En dag må d vell klaff d hane...
cam84 Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 22. juni 2007 Hei ijænn... Ja klart e d utruli frustreraness:/ Æ va hoss legen å førrtalte han om korsn æ følte d, å han tok mæ på en måte ikje særriøst, han sa att hadde æ vært gravid en gang med den samme så va det masse enklere neste gang...JA.. AS IF:/ Syns d e så ufatteli trist, åsså førr gubben så går å håpa å håpa, å bi like skuffa kvær gang mensn kjæm.. Æ håpa att aille prøvan dine e fin;) *håpe håpe* Vi får kryss fengran førr att innen sommarn e over e d skjedd nåkka.. utruli ka så skjer i dennan våryre tia.. Hehe.. Go sommar;)
***"=?@@?="*** Skrevet 27. juni 2007 #7 Skrevet 27. juni 2007 Tips: s,Sjekk om du har en skillevegg i livmoren!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå