*Emma & Mathias*spire i magen* Skrevet 20. juni 2007 #1 Skrevet 20. juni 2007 De har ikke kommet i min postkasse, og nå begynner de vel snart å klippe skiltene :-/
ღ♥LilleKula&Fredrikღ♥ Skrevet 20. juni 2007 #2 Skrevet 20. juni 2007 jepp har fått:) er lenge siden det:) kanskje du burde ringe å etterlyse de?
camilla^ Skrevet 20. juni 2007 #3 Skrevet 20. juni 2007 Fikk de på mandag. Ring og hør i morra om de er på vei. Kan hende de har glemt.
*Emma & Mathias*spire i magen* Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 20. juni 2007 Hmmm... Sender de ut alfabetisk, eller fra kommune til kommune? For ingen i familien min har fått, og vi bor alle i samme kommune... snakket med flere her jeg bor, som ikke har fått... Skal ringe de i mrg jeg... surt å få skiltene klipt av liksom :-/
*Emma & Mathias*spire i magen* Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 21. juni 2007 http://www.vegvesen.no/cs/Satellite?cid=1178869644479&pagename=vegvesen/SVVartikkel/SVVartikkelMedRelatert&c=SVVartikkel Da kan jeg nok bare smøre meg med tålmodighet, hehe.. Bor bra nedpå østlandet jeg :-)
*Emma & Mathias*spire i magen* Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 21. juni 2007 Hmmm, så feil på datoen det var skrevet, datert 20 mai.. Så egentlig burde jeg hatt oblatene nå, men jeg var litt sein med å betale, så det kan være at jeg har blir kjørt opp mot registeret for en etterkontroll, og at det er derfor oblatene er litt seine her hos meg.. Men var visst ikke noe fare før 15 august :-) Så da har jeg jo god tid, heldigvis :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå